اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بم:

جهان استکبار با سرعت رو به نابودی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بم گفت: دوران سردمداری استکبار در جهان رو به افول و استکبار به سرعت در حال نابود شدن است.

جهان استکبار با سرعت رو به نابودی است
به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حجت‌الاسلام قاسم دانشی در خطبه‌های ظهر امروز نماز جمعه بم با تسلیت شهادت امام محمد باقر (ع) با توصیه و سفارش خود و همگان بر ضرورت رعایت تقوای الهی اظهار داشت: ما به عنوان شیعیان موظف به اثبات ولایت‌مداری خود در عمل هستیم.
وی 13 آبان را نماد استکبارستیزی ملت ایران علیه تمام مستکبران عالم دانست و افزود: بیداری به وجود آمده در سراسر عالم و سقوط یکی پس از دیگری دیکتاتورهای حامی استکبار با الگو گرفتن ملل آزادی‌خواه از ملت غیور ایران اسلامی حاصل شده است.
دانشی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت 14 آبان‌ماه روز فرهنگ عمومی بر ضرورت تقویت هر چه بیشتر فرهنگ اسلامی، شیعی و ایرانی در سطح جامعه تاکید کرد و بیان داشت: با توجه به تهاجم فرهنگی گسترده دشمنان باید بیشتر از همیشه هوشیار و آگاه باشیم.
خطیب جمعه بم گفت: خوشبختانه در سطح شهرستان با وحدت و تعامل خوبی بین مسئولان روبه‌رو هستیم و لازم است در راستای توسعه و ارتقای هرچه بیشتر شهرستان تقویت شود.
دانشی با اشاره به اجرای سرشماری نفوس و مسکن در سطح کشور تصریح کرد: لازم است تا شهروندان حداکثر همکاری را با ماموران سرشماری داشته باشند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول