اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار؛

خراسان جنوبی یکپارچه مرگ بر استکبار را فریاد زد

خبرگزاری فارس: همزمان با 13 آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار، فریاد مرگ بر آمریکا و استکبار مردم همیشه در صحنه خراسان جنوبی در همه شهرستان‌های استان طنین‌انداز شد.

خراسان جنوبی یکپارچه مرگ بر استکبار را فریاد زد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مردم ولایی و همیشه در صحنه شهرستان بیرجند همانند دیگر مردمان قدرشناس کشور ایران همزمان با 13 آبان ماه در راهپیمایی باشکوه تنفر و بیزاری خود را از سران استکبار جهانی اعلام کردند.
13 آبان ماه مصادف با روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام خمینی (ره) در سال 58 و همچنین مصادف با کشتار دانش‌آموزان بی‌دفاع در مقابل دانشگاه تهران در سال 57 است که به فرموده امام خمینی (ره) تسخیر لانه جاسوسی آمریکا انقلاب دومی برای مردم جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.
دانشجویان، دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم بیرجند با حضور گسترده خود در راهپیمایی بزرگ 13 آبان با شعار مرگ بر آمریکا ‌و مرگ بر رژیم صهیونیست، بار دیگر خواستار نابودی و محو مستکبران جهان شدند.
در شهر بیرجند پس از برگزاری باشکوه نماز جمعه راهپیمایی از محل مسجد امام حسین (ع) آغاز شد و مردم با سر دادن شعارهای ضد استکباری مسیر مسجد تا میدان قدس را طی کردند.
حضور دانش‌آموزان، نوجوانان، جوانان، بانوان، ورزشکاران، جانبازان، خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر در این راهپیمایی شکوه و عظمت خاصی را به این مراسم داده بود.
مردم بیرجند با لگدکوب کردن پرچم آمریکا و اسرائیل فریاد انزجار خود از مستکبران و زورخواهان جهان را سر دادند.
همچنین مردم شهیدپرور بیرجند با سردادن شعارهایی حمایت همه‌جانبه خود از مردم بی‌دفاع کشورهای اسلامی به ویژه بحرین و یمن را نشان دادند.
شرکت‌کنندگان پس از پیمودن مسیر راهپیمایی قطعنامه سراسری این روز عظیم و سرنوشت‌ساز را با سردادن شعار الله اکبر خامنه‌ای رهبر تائید کردند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول