اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرهنگی:

آمریکا بزرگ‌ترین حامی تروریسم دولتی است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: تصویب طرح ترور فرماندهان سپاه از سوی مقامات آمریکایی نشان داد که این دولت، بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین حامی تروریسم دولتی در جهان است.

آمریکا بزرگ‌ترین حامی تروریسم دولتی است
محمدحسین فرهنگی ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی روز ۱۳ آبان در تبریز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس ‌اظهار کرد: دوگانگی سیاست‌های آمریکا در سال‌های گذشته و اتهام‌زنی به کشورهای مختلف از جمله جمهوری اسلامی ایران در مسائلی چون حقوق بشر، با سرکوب شدید اعتراضات جنبش وال‌استریت و تصویب طرح‌های ترور حکایت از توسل به هر روش غیرانسانی برای حفظ یک قدرت پوشالی در جهان است.
وی افزود: این دوگانگی تنها در این مسائل خلاصه نمی‌شود و یک نمونه آن به بحث دموکراسی برمی‌گردد که در کشورهای دیکتاتوری مورد حمایت آن مورد مناقشه نیست اما در سایر کشورهایی که با آمریکا همکاری ندارند و این اصل را رعایت می‌کنند به شدت زیر سئوال می‌برند.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: بی‌شرمی مقامات آمریکایی به جایی رسیده است که علاوه بر اینکه در سال‌های گذشته از گروهک تروریستی نظیر سازمان منافقین حمایت می‌کردند امروز نیز اقدام به اعلام فهرست افرادی که در طرح ترور آنها قرار دارند، کرده‌اند.
فرهنگی با اشاره به اینکه در تمام این مدت عملیات‌های ترور توسط رژیم صهیونیستی و خط‌دهی آن انجام شده است، بیان داشت: چنین تصمیم‌هایی به ملت‌های دنیا نشان می‌دهد که این دو دولت مطلقاً به دنبال ارزش‌هایی مثل مقابله با تروریسم، حقوق بشر و حاکمیت اراده مردم بر مردم نیستند.
وی، در مورد همراهی عربستان سعودی با سناریوهای آمریکایی نیز تصریح کرد: این کشور کشوری است که در آن هیچ‌گونه اصل دموکراسی حتی به صورت تشریفاتی به رسمیت شناخته نشده و این امر در مقابل اقدام برخی از کشورهای دیکتاتوری برای حفظ ظاهر جای تامل دارد.
فرهنگی گفت: از چنین کشوری که در آن مردم هیچ نقشی در سرنوشت خود ندارند چه انتظاری بیش از این می‌توان داشت، چون فقط سیاست‌های دیکتاتوری مورد حمایت استعمار در آن اجرا می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول