اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با قرائت بیانیه‌ای در 13 آبان؛

دانشجویان پیام‌نور دهدشت با رهبری تجدید بیعت کردند

خبرگزاری فارس: بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور مرکز دهدشت با قرائت بیانیه‌ای در یوم‌الله 13 آبان با ولی‌امر خود و آرمان‌های انقلاب تجدید بیعت کردند.

دانشجویان پیام‌نور دهدشت با رهبری تجدید بیعت کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از دهدشت، بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز دهدشت به مناسبت یوم‌الله 13 آبان بیانیه‌ای در بیعت مجدد با رهبری و تجدید میثاق با آرمان‌های نظام و انقلاب در این مراسم قرائت کردند.
در قسمتی از این بیانیه آمده است: 13 آبان روزی به یاد‌ماندنی در تاریخ حماسی ملت ایران است، روزی که در آن تجلی مبارزه و جهاد در برابر استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جهان‌خوار رخ داد و ملت سرافراز ایران با کور کردن چشم شیطان بزرگ و خشکاندن چشمه فتنه گامی بلند در راستای تثبیت شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی برداشتند.
در این بیانیه تاکید شده: 13 آبان برگ زرینی بود در دفتر تاریخ ملتی که برگ برگ آن مملو از رشادت و فداکاری برای حفظ استقلال و دفاع از حریم اسلام ناب محمدی (ص) است، روزی که مصداقی آشکارا از پایداری و شجاعت در مبارزه علیه فتنه‌های شیطان بود و ملت ایران روح استکبار‌ستیزی و استقلال‌طلبی خود را به نمایش گذاشت و جوهره این مجاهدت شکست هیمنه پوشالی آمریکای جنایتکار و آغازی بر پایان استکبار بود.
در قسمتی دیگر از این بیانیه عنوان شده: 13 آبان روز وصل و اتصال جوانان و نوجوانان غیور ایران اسلامی به ریسمان و حبل محکم ولایت فقیه بود که با رویش جوانه‌های سبز ایمان و فتوت و از خود‌ گذشتگی تجلی نمود.
ملت ایران همواره در این روز حماسی بر سر استکبار جهانی فریاد کشیده و با نمایش مشت‌های گره کرده و بغض فرو‌ خورده خود جهان‌ خواران نظام سلطه را به خاک حقارت و ذلت نشانده‌اند. 
ما دانشجویان و همه مردم شریف ایران اسلامی، 13 آبان امسال را در حالی گرامی می‌داریم که بهار اسلامی در منطقه هر روز در حال شکوفاتر شدن و ثمر‌د‌هی است و این امر چیزی نیست مگر محقق شدن خواسته معمار انقلاب اسلامی، حضرت روح‌الله(ره) مبنی بر صدور انقلاب اسلامی.
آری 13 آبان امسال را با سرنگونی دیکتاتور‌ها و عمال استکبار جهانی گرامی می‌داریم، ضحاکانی که سالیان مدید با مکیدن خون ملت و جوانانشان شرف و عزت ملی‌شان را تقدیم زیاده ‌خواهی‌ها و سلطه ‌طلبی‌های شیطان بزرگ، آمریکا و فرزند نامشروعش رژیم منحوس صهیونیستی و دیگر مستکبران جهان می‌کردند.
13 آبان امسال را با تسخیر لانه "ام‌الفتنه" اسرائیل غاصب توسط جوانان بصیر مصری گرامی می‌داریم که با رشادت و فهم عمیق مهر پایانی زدند بر چند دهه ذلت، بردگی و چپاول ثروت ملی‌شان توسط این رژیم نامشروع.
و 13 آبان را گرامی می‌داریم که با بیداری مردم کشورهای غربی و قیام موسوم به وال‌استریت، قیامی که بار دیگر پابرهنگان و مظلومان با الهام‌گیری از بیداری اسلامی بر اقلیتی یک درصدی و چپاولگر شوریدند و آغازی شدند بر پایان کاپیتالیسم و نظام ناعادلانه و بیمار سرمایه‌داری.
 در این بیانیه تاکید شده: و این‌ها چیزی نیست جز تحقق وعده الهی که می‌فرماید: " ان الله لا‌یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم" 
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز دهدشت با گرامی داشت این روز آورده است: بار دیگر ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت روح‌الله و شهدای انقلاب اسلامی و تبعیت کامل از مقتدای خود امام خامنه‌ای اعلام می‌داریم که تا ظهور یاور مظلومان و پابرهنگان و برپایی حکومت عدل جهانی به مبارزه خود علیه استکبار و استبداد جهانی ادامه خواهد داد و لحظه‌ای از مجاهدت در این راه پر فیض و برکت غافل نخواهیم شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول