اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قبول باخت در 3 گیم متوالی؛

هلال احمر قم مغلوب گل گهر سیرجان شد

خبرگزاری فارس: تیم والیبال هلال احمر قم فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور را با شکست آغاز کرد.

هلال احمر قم مغلوب گل گهر سیرجان شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سال‌های زیادی است که از پایان فعالیت تیم والیبال اتکاء، نماینده قم در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور می‌گذرد و دیگر از والیبال قم در سطح اول والیبال کشور خبری نیست اما امسال تیم هلال احمر نماینده قم در لیگ دسته اول والیبال کشور است.
نماینده والیبال قم در آغاز فصل جدید این رقابت‌ها و در نخستین مسابقه خود که دیداری خارج از خانه بود مقابل تیم والیبال گل گهر سیرجان که زمانی در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور حضور داشت، به میدان رفت و در نهایت تن به شکست سه بر صفر داد.
در این مسابقه که در سالن ورزشی امام علی (ع) شهر سیرجان برگزار شد، میزبان توانست با حمایت تماشاگران خودی تیم والیبال هلال احمر قم را شکست داده و به نخستین پیروزی خود در فصل جدید این مسابقات دست یابد.
در این دیدار تیم والیبال هلال احمر قم هرگز تیم دست و پا بسته ای نبود و تلاش زیادی برای کسب نتیجه انجام داد به طوری که گیم نخست این دیدار تنها با اختلاف چهار امتیاز و با حساب 25 بر 21 به سود تیم والیبال گل گهر سیرجان به پایان رسید.
با این حال والیبالیست‌های قمی در تلاش برای جبران شکست در گیم نخست، در گیم دوم با هماهنگی بهتر و بیشتر بازی خوبی به نمایش گذاشتند و در این گیم نیز پا به پای میزبان خود پیش آمدند اما در نهایت برتری در گیم قبل این بار نیز با حساب 25 بر 21 برای میزبان تکرار شد.
در این مسابقه حساس خارج از خانه که احمد وکیلی و منصور مجاهدنیا بازی را قضاوت کردند و اکبر توکلی ناظر مسابقه بود، والیبالیست‌های هلال احمر قم در گیم سوم نتوانستند فروغی داشته باشند و در نهایت با قبول باخت 25 بر 14 شکست سه بر صفر را در این دیدار پذیرفتند.
هلال احمر امسال در حالی به عنوان نماینده قم در مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور شرکت کرده است که در سال‌های 83 و 84 تیم والیبال اتکاء تهران با انتقال به شهر قم در مسابقات لیگ دسته برتر والیبال باشگاه‌های کشور به عنوان نماینده قم شرکت کرد اما بعد از دو سال این تیم بار دیگر از قم رفت و در نهایت منحل شد.
در فصل جدید رقابـت‌های لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌‌های کشور قرار است نماینده والیبال قم با نام هلال‌احمر و با حمایت‌های این دستگاه دولتی و اداره‌کل ورزش و جوانان قم در جدال با حریفان خود برای کسب جواز صعود به لیگ برتر رقابت کند.
مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌‌های کشور با شرکت 10 تیم به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود و طی آن تیم والیبال هلال احمر قم با اولویت بازیکنان بومی و جذب چند چهره جدید در لیگ دسته اول کشور حضور یافته است و هدایت این تیم را علیرضا خوشرویی مربی سابق تیم ملی دانش آموزان و نوجوانان کشورمان بر عهده دارد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول