اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان:

خبرنگار رهبر فکری یک جامعه است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان گفت: نقش خبرنگار به عنوان رهبر فکری یک جامعه شناخته شده است.

خبرنگار رهبر فکری یک جامعه است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید علیرضا حسینی در نشست اصحاب رسانه با مدیریت شهری که به مناسبت ششمین جشنواره مطبوعات و نمایندگی خبرگزاری‌های داخلی استان اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: جشنواره مطبوعات سال جاری را با شکلی متفاوت و به جای نمایشگاه ‌مطبوعات نشست سه روزه اصحاب رسانه با کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌کنیم.
وی با اشاره به اینکه ششمین جشنواره مطبوعات را در سطح استانی بومی و ملی برگزار شده، ادامه داد: علاوه بر استان اصفهان از استان‌های دیگر همچون یزد، چهارمحال وبختیاری نیز شرکت داده شده‌اند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان به نقش خبرنگار در جامعه اشاره و تاکید کرد: نقش خبرنگار به عنوان رهبر فکری یک جامعه شناخته شده است که می‌تواند به فعالیت‌های جامعه سرعت ببخشد.
وی ادامه داد: یک خبرنگار با نگاه تیزبینانه خود مسائل و چشم‌اندازها را متوجه و به آن سرعت می‌بخشد.
حسینی اضافه کرد: یک خبرنگار می‌تواند راهکارهای رسیدن به چشم‌اندازها را با یک دید زیرکانه تحلیل، نقد و به مسئولان پیشنهاد کند.
وی با اشاره به اینکه نقدها باید سازنده و مفید باشد، تصریح کرد: دید زیبا و به دور از لجبازی و بدبینی لازمه اخلاق حرفه‌ایی یک خبرنگار است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان این‌گونه برگزاری جشنواره مطبوعات استانی را یک رویکرد جدید دانست و بیان داشت: امیدواریم در نشست اصحاب رسانه با مدیران شهری بابی برای توسعه و آبادانی شهر با مطرح نمودن مسائل از طرف خبرنگاران باز شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول