اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایشگاه تولیدات معلولان و توان‌یابان رفسنجان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: بازارچه و نمایشگاه تولیدات و صنایع دستی توان‌یابان مجتمع رعد کرمان در محل سالن حجاب ورزشگاه تختی رفسنجان افتتاح شد.

نمایشگاه تولیدات معلولان و توان‌یابان رفسنجان افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حسین گنجوی مدیرعامل مجتمع رعد کرمان صبح امروز در حاشیه افتتاح این بازارچه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به آموزش‌هایی که توان‌یابان با شروع فعالیت مجتمع رعد کرمان از سال 82 دیده‌اند، اظهار داشت: طی این مدت آ‌موزش‌های لازم بر‌اساس استانداردهای فنی و حرفه‌ای در اختیار توان‌یابان این مجتمع قرار گرفته است و تعداد زیادی با اخذ گواهینامه‌های مربوطه مشغول به کار شده‌اند.
وی گفت: پیرو اقدامات انجام شده در مجتمع رعد کرمان برای خدمت‌رسانی به معلولان رفسنجان نیز گام برداشته‌ و با دعوت از خیران در این راستا شروع به کار می‌کنیم.
گنجوی کارهای هنرآموزان این مجتمع را در زمینه معرق‌کاری‌، نقاشی، مجسمه‌سازی‌، شیرینی‌پزی و سایر تولیدات عنوان کرد و بیان داشت: درآمد حاصل‌ از این هنرها صرف انجام امور خیریه می‌شود و بچه‌های مجتمع در کنار این کارها از خدمات فیزیوتراپی و خدمات بسیار بالای درمان به صورت 100 درصد رایگان بهره‌مند می‌شوند.
وی خاطر‌نشان کرد: مجتمع با انجام برنامه‌های مختلف توانسته افراد معلول زیادی را از انزوا بیرون و به خودباوری برساند.
گنجوی به استقبال خوب از این مجتمع اشاره و ابراز داشت: تاکنون بیش از 100 نفر از این مجتمع مهارت گرفته و جای خود را به نفرات بعدی داده‌اند.
وی افزود: هیئت امنا و هیئت‌مدیره این مجتمع به صورت کاملا افتخاری با ما همکاری دارند و بانوان خیری نیز هستند که در مراسم‌های مختلف اعم از جشن تولد توان‌یابان و جشن‌های عروسی و دیگر مراسم‌ها با ما همکاری می‌کنند.
گنجوی از اهدای زمینی به مساحت 4 هزار متر‌مربع توسط یکی از خیران برای ساختمان مناسب‌سازی‌ شده این مجتمع خبر داد و تصریح کرد: این زمین در جاده منتهی به رفسنجان و جنب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی قراردارد که حمایت خیران را برای ساخت آن می‌طلبیم.
به گزارش فارس در این نمایشگاه غرفه‌های معرق‌کاری‌، شیرینی‌پزی و سایر صنایع دستی که توسط معلولان و توان‌یابان انجام شده بود به معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول