اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی خبر داد:

برگزاری 30 جشن بزرگ ویژه دهه ولایت در دشتی

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتی گفت: در دشتی بیش از 30 جشن توسط ادارات و ستاد غدیر شهرستان برگزار می‌شود و این غیر از برنامه‌هایی است که توسط مردم برگزار می‌شود.

برگزاری 30 جشن بزرگ ویژه دهه ولایت در دشتی
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، سید علی هاشمی پنجشنبه شب در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه غدیر در دشتی اظهارداشت: ما هر چه داریم از غدیر و ولایت است و امسال دهه ولایت با مشارکت مردم در سراسر شهرها و روستاهای شهرستان برگزار می‌شود.
فرمانداردشتی با اشاره به اینکه غدیر ثمره نبوت و کمال ادیان الهی است افزود: یکی از فلسفه‌های غدیر تقوی و عبادت است و باید برگزاری جشن ولایت و غدیر رنگ و بوی خدایی به خود بگیرد.
نماینده ارشد دولت دهم در دشتی تصریح کرد: ولایت جامع‌ترین نعمت الهی است و از جایگاه والایی برخوردار است و ریشه اصلی ولایت به واقعه غدیر بر می‌گردد.
هاشمی با اشاره به اینکه برگزاری جشن غدیر توسط مردم ولایتمدار شهرستان دشتی باید طوری برگزار شود که در شان مولی علی(ع) باشد افزود: تمام هیئت‌های مساجد برنامه‌های وی‍ژه‌ای در مساجد برگزار می‌کنند و در تمام مدارس شهرستان نیز جشن غدیر برگزار  می‌شود.
هاشمی یادآور شد: همزمان با عید قربان (شب غدیر) از یک خانواده سید شهید و یک خانوده سید زیرپوشش کمیته امداد حضرت امام (ره) دیدار و از آن‌ها تجلیل می‌شود.
وی یادآورشد: در شهرستان دشتی بیش از 30 جشن توسط ادارات و ستاد غدیر شهرستان برگزار می‌شود و این غیر از برنامه‌هایی است که توسط مردم برگزار می‌شود.
فرمانده سپاه دشتی نیز یادآور شد: همزمان با دهه ولایت تمام پایگاه‌های  مقاومت و حوزه‌ها چراغانی می‌شود.
مراد کاظمی افزود: عزت جهان اسلام به خاطر ولایت است و اسلام بدون ولایت ارزشی ندارد.
وی ادامه داد: نور ولایت تمام جهان اسلام را روشنایی بخشیده و امروز دنیا پی برده است که ولایت چراغ راه هدایت بشیریت است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول