اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

زارعی:

با انحراف و فتنه مرز بندی داریم

خبرگزاری فارس: یک نماینده مجلس گفت: مرز ما با انحراف و جریان فتنه و با دولت نیز روشن است.

با انحراف و فتنه مرز بندی داریم
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی‌اصغر زارعی  در همایش جبهه پایداری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: امروز سخت است که بتوان تشخیص داد حق کجا و باطل کجاست.
وی در همین زمینه گفت: پس از واقعه کربلا خیلی‌ها آمدند و انتقام گرفتند ولی چه فایده که تنها آن 72 نفر در تاریخ ثبت شده و ماندگار شدند.
عضو ارشد جبهه پایداری انقلاب اسلامی بیان داشت: فلسفه تاریخ این است که آن را بخوانیم تا بفهمیم گذشتگان در امتحانات خود چه کردند که موفق و یا مردود شدند.
زارعی به فتنه 88 در زمان کنونی اشاره کرد و افزود: این فتنه از تلخ‌ترین و ساماندهی شده‌ترین حوادث کشور بود که با برنامه‌ریزی دشمن بسیاری از خواص که مناصبی در نظام داشتند در دام آن‌ها گرفتار شدند و رضایت دادند که دشمن علیه نظام و انقلابی که به آن‌ها وجاهت بخشیده بود اقدام کنند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که این‌ها مردود شدگان حوادث فتنه 88 هستند، عنوان زارعی با بیان این‌که فتنه‌گران 88 تنبیه نشدند و اقدامی علیه آن‌ها صورت نگرفت، ابراز داشت: بعضی‌ها زندان رفتند و چون از زندان خسته شدند به مرخصی آمدند که برخی از فتنه‌انگیزی‌های کنونی به دلیل همین موضوع است.
وی به خدمات دولت کنونی در طول دوران خدمتش اشاره کرد و گفت: در سوم تیر علم عدالت‌محوری و ولایت‌مداری بلند شد و شاهد آن بودیم که چه خدماتی ارائه گردید ولی هنگامی که این علم در دست کسی باشد که در میانه راه دچار تردید شود نباید اجازه دهیم این علم از حرکت باز ایستد.
عضو جبهه پایداری اضافه کرد: کسانی که در سوم تیر حرکت کردند همواره خواهان تبعیت از ولایت هستند که به این دلیل پرچم عدالت‌محوری نباید در کنار جاده متوقف شود و اجازه ندهیم شکاف میان امام و امت ایجاد شود.
زارعی با بیان این‌که جبهه پایداری در مقابل هیچ جریان و مجموعه‌ای نیست، بیان داشت: گفتمان جبهه پایداری پس از توکل بر پروردگار پشت سر رهبری بودن است و به دنبال این هستیم مجلسی که پشت سر امام و رهبری باشد محقق شود.
این عضو فراکسیون اصولگرایی مجلس شورای اسلامی با ذکر این نکته که مرز ما با انحراف و جریان فتنه روشن است، تصریح کرد: مرز ما با دولت نیز روشن است و معتقدیم دولت تا زمانی که در مسیر خدمت به مردم حرکت کند چه آن که در سال‌های نخست این‌گونه بود، ارزش‌های بزرگی آفرید، زندگی طیف وسیعی را تغییر داد و اشرافی‌گری را برچید، آن‌گاه مورد حمایت خواهد بود.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول