اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان با انتقاد از مسئولان اجرایی کنگان مطرح کرد؛

مصوبه ۱۰۶ میلیاردی دولت در کنگان پیگیری نشده است

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: مصوبه ۱۰۶ میلیاردی هیئت دولت در کنگان به خوبی پیگیری نشده است.

مصوبه ۱۰۶ میلیاردی دولت در کنگان پیگیری نشده است
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، تیمور یزدان‌شناس ‌در حاشیه شورای اداری کنگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 13 آبان یک روز بزرگ و مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است و بزرگداشت این روز بزرگ وظیفه همه مسئولان و مردم است.
وی افزود: تسخیر سفارت آمریکا و برملا شدن اهداف این لانه جاسوسی یک اقدام مهم و ارزشمند در انقلاب است و روز 13 آبان هرگز فراموش نخواهد شد.
فرماندار کنگان در ادامه با تاکید بر کار و تلاش بیشتر مسئولان برای موفقیت و پیشرفت کنگان خاطرنشان کرد: این شهرستان به نام قطب اقتصادی معرفی شده و مسئولان باید نسبت به تامین رفاه و آسایش مردم در کنگان و شهرها و روستاهای اطراف اهتمام ورزند.
یزدان‌شناس بر لزوم توزیع عادلانه امکانات تاکید کرد و گفت: تمامی اقدامات و مراسماتی که در بخش مرکزی انجام می‌شود باید در دستور کار بخش عسلویه نیز قرار بگیرد.
وی توسعه و پیشرفت شهرستان کنگان را نیازمند عزم جدی مردم و مسئولان دانست و افزود: تعاملی که در شهرستان وجود دارد باید افزایش یابد و تنها با وحدت و همدلی است که زمینه موفقیت فراهم می‌شود.
فرماندار کنگان بیان داشت: شهرستان کنگان به لحاظ موقعیت ویژه‌ای که در آن قرار دارد نیازمند توجه جدی است و باید از لحاظ رسانه‌ای فضای کشور را در بر بگیرد.
یزدان‌شناس با انتقاد از روند پیگیری مصوبه ۱۰۶ میلیاردی هیئت دولت در کنگان اظهار داشت: مصوبه ۱۰۶ میلیاردی هیئت دولت در کنگان به خوبی پیگیری نشده و مسئولان ادارات از امروز به مدت یک ماه فرصت دارند تمام پروژه‌های عام‌المنفعه و موثر خود را به فرمانداری کنگان تحویل دهند.
وی اضافه کرد: باید به مردم خدمات‌رسانی کنیم و همانند دولت و شخص رئیس جمهور نباید از حرکت بایستیم و باید به شکل شبانه‌روزی فعالیت کنیم.
فرماندار کنگان با اشاره به استیضاح وزیر اقتصاد و مخالفت نمایندگان با این استیضاح گفت: مراسم استیضاح وزیر اقتصاد که از سوی برخی نمایندگان انجام پذیرفته بود؛ با گزارش دقیق ایشان و توضیحات شفاف رئیس جمهور و با رای بالای نمایندگان برای ابقاء ایشان صورت پذیرفت که نشان از تلاش‌های کم‌نظیر دولت در حوزه اقتصادی کشور است.
وی تصریح کرد: کنگان در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته و باید با فراهم کردن فضای همدلی، زمینه را برای کار و تلاش و موفقیت فراهم کنیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول