اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست مشترک صورت گرفت؛

برررسی مسائل و مشکلات بخش آب و انرژی با حضور وزیر نیرو

خبرگزاری فارس: طی نشستی با حضور استاندار قم و وزیر نیرو، مسائل و مشکلات حوزه وزارت نیرو در قم بررسی شد.

برررسی مسائل و مشکلات بخش آب و انرژی با حضور وزیر نیرو
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد‌حسین موسی‌پور در این نشست با اشاره به کارنامه درخشان دولت در حوزه آب و انرژی اظهار کرد: در سال‌های اخیر و با تلاش و همت متخصصان و دست‌اندرکاران صنعت آب و برق کشور، شاهد به ثمر نشستن طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی عظیمی در این حوزه‌ها هستیم.
وی با تاکید بر لزوم اطلاع‌رسانی دقیق از دستاوردها و اقدامات انجام گرفته در بخش‌های یاد شده تصریح کرد: صنعت برق و آب کشور در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی و به ویژه در این دولت روند رو به رشدی و تحولات چشمگیری را تجربه کرده است.
استاندار قم با اشاره به بهره برداری از مرحله نخست طرح انتقال آب از سرشاخه‌های دز به قم، این طرح را یکی از طرح‌های بزرگ آبرسانی خواند و گفت: با توجه به بحران جدی آب در قم و جلوگیری از جیره بندی آب شرب در تابستان، فاز اول این طرح به عنوان یک طرح اضطراری به بهره‌برداری رسید.
‌موسی‌پور با تاکید بر لزوم رفع موانع و مشکلات طرح، خواستار سرعت دادن به روند اجرای بخش‌های باقی‌مانده پروژه و تامین اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل نهایی طرح شد.
وی آب را چالش اصلی قم دانست و گفت: برای تامین پایدار آب قم در درازمدت باید برنامه مشخصی تدوین و عملیاتی شود.
استاندار قم با اشاره به برنامه‌های مدیریت توزیع آب در قم از اقدامات فرهنگی تبلیغی در زمینه مصرف بهینه آب، تفکیک آبیاری فضاهای سبز و بازیافت آب به عنوان بخشی از برنامه‌های مستمر در بخش آب نام برد و بر لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب تاکید کرد.
وی با اشاره به جایگاه ویژه قم به عنوان خاستگاه انقلاب و تکیه‌گاه لزوم توجه و رسیدگی ویژه به مشکلات و تنگناهای آن در همه بخش‌ها را یادآور شد.
در این نشست وزیر نیرو در سخنانی با اشاره به اهمیت آب در توسعه استان قم، از عزم جدی وزارت نیرو در توجه و رسیدگی به مشکلات و نیازهای قم در بخش آب و انرژی خبر داد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول