اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بناب:

مجلس در اصلاح قوانین دست و پاگیر ضعیف عمل کرده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه تاکنون که دور هشتم مجلس شورای اسلامی را پشت سر می‌گذاریم، این نهاد قانونگذار نتوانسته قوانین دست و پاگیر و پیچیده را اصلاح کند.

مجلس در  اصلاح قوانین دست و پاگیر ضعیف عمل کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، ضیاءالله اعزازی عصر امروز در مراسم افتتاح واحد گلخانه‌ای هیدروپونیک این شهرستان از دو بحث تولید و اشتغال به عنوان نیاز اصلی کشور نام برد و اظهار داشت: اگر از فعالان عرصه تولید و سرمایه‌گذاران بخش صنعت و کشاورزی حمایت شود؛ بخشی از مشکلات اشتغال کشور برطرف می‌شود.
وی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست با پشتکار و جدیت هرچه بیشتر از تولیدکنندگان حمایت کرده و مسیرهای اداری را برای آنان هموار کنند.

* مراحل اداری سازمان‌ها پیچیده است
این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف از ضعف ساختار کشور و پیچیدگی مراحل اداری اکثر سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی کشور افزود: این مشکل به چند دهه قبل بازمی‌گردد و برخی وقت‌ها موجب گلایه و دلسردی مردم از ادارات می‌شود.

* مجلس در اصلاح قوانین ضعیف عمل کرده است
اعزازی تقصیر بخشی از مشکلات موجود سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی کشور را متوجه مجلس شورای اسلامی دانست و گفت: متأسفانه تاکنون که دور هشتم مجلس شورای اسلامی را پشت سر می‌گذاریم، این نهاد قانونـگذار نتوانسته قوانین دست و پاگیر و پیچیده را اصلاح کند و آفت‌های موجود را با کار کارشناسی برطرف کند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار امیدواری کرد، با عزم راسخ مسئولان و مدیران اجرایی و نظارتی کشور در آینده نزدیک شاهد رفع معضل بیکاری در کشور باشیم.
وی همچنین خواستار حمایت همه‌جانبه مسئولان منطقه از مدیریت واحد گلخانه‌ای هیدروپونیک سریری برای توسعه این واحد گلخانه‌ای شد. 
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد:دستگاه‌های اجرایی با پشتکار و جدیت هرچه بیشتر از تولیدکنندگان و کشاورزان حمایت کرده و مسیرهای اداری را برای آنان هموار کنند.
واحد تولیدی محصولات گلخانه‌ای هیدروپونیک سریری» شهرستان بناب در زمینی به مساحت سه هکتار در فضایی به مساحت 5 هزار مترمربع از سال 1388 آغاز و تاکنون افزون بر 4 میلیارد و 500 میلیون ریال برای این مجموعه هزینه شده که 2 میلیارد و 900 میلیون ریال آن از محل تسهیلات بانکی و بقیه نیز آورده شخصی است.
با افتتاح و بهره‌برداری از این طرح کشاورزی در مرحله اول سالانه 135 تن محصول خیار تولید و تحویل بازار می‌شود و با راه این واحد همچنین برای 12 نفر به صورت مستقیم و 30 نفر غیرمستقیم زمینه اشتغال فراهم شود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول