اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه چهارمحال و بختیاری:

اسلام منبع اصلی تدوین قوانین اساسی باشد

خبرگزاری فارس: سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌ای با گرامیداشت روز دانش‌‌آموز آورده است: اسلام می‌تواند و باید منبع اصلی تدوین قوانین اساسی در کشورهای اسلامی قرار بگیرد.

اسلام منبع اصلی تدوین قوانین اساسی باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه قمربنی‌هاشم(ع) با صدور بیانیه‌ای به‌مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی آورده است: باز آبان فرا می‌رسد و عطر خاطرات حضور مؤثر دانش‌آموزان ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف انقلاب مشام جان را سرشار می‌کند و خیل عظیم دانش‌آموزان بالنده و با اراده را برای شناخت عمیق‌تر سهم و نقش خود در آینده‌سازی ایران بزرگ، و عمل به آن مصمم‌تر می‌سازد.
این بیانیه می‌افزاید: دانش‌آموزان بسیجی هرساله از هشتم آبان، سالروز شهادت شهید محمد حسین فهمیده و روز بسیج دانش‌آموزی تا سیزدهم آبان، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را به عنوان هفته بسیج دانش‌آموزی گرامی می‌دارند.
در ادامه این بیانیه آمده است: امسال نیز با تنوع هر ساله برنامه‌های خود علاوه بر تکریم شهیدان سرافراز به تبیین و تقویت نقش فرهنگ و تفکر بسیج در پرورش نسل آینده ساز و تعمیق مسئولیت‌پذیری و احساس تکلیف دانش‌آموزان بسیجی برای احراز آمادگی و ساختن آینده جامعه اسلامی می‌پردازند.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: امسال درحالی به استقبال هفته بسیج دانش‌آموزی می‌رویم که بیداری اسلامی از تلالؤ خون نوجوانان دانش آموز مسلمان شکوه و قدرت افزون‌تری یافته است و در کشورهای اسلامی جایگاه‌های مطمئن‌تری برای نیل به پیروزی‌های بیشتر به دست آورده است.
سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) در ادامه این بیانیه آورده است: برق امیدی که از این نهضت انگیزه بخش در سراسر جهان ساطع گردیده، در  غرب و به‌ویژه آمریکا و بال گردن صهیونیست‌هایی شده است که در قالب یک درصد وکمتر از جمعیت این کشور بیشترین ثروت و قدرت را در قبضه خود گرفته اند و به استثمار 99درصد  و بیشتر مردم ایالات متحده پرداخته‌اند.
این بیانیه می‎افزاید: وقتی که مصری‌های مسلمان بی‌سلاح، با تجمع و تحصن در میدان التحریر نظام بشدت پلیسی و صهیونیست زده و خفقان آور نامبارک را از هم می‌گسلند، چرا در آمریکا نتوان با تحصن و تحت عنوان تسخیر وال استریت به سمت شکستن اقتدار زور گویان استثمارگر قدم برداشت وآزادی حقیقی را مطالبه کرد.؟!
سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) در ادامه با اشاره به نقش تاریخی دانش‏آموزان ایران اسلامی در پیروزی و دفاع از انقلاب اسلامی و الگو بخشی به نوجوانان و جوانان سایر ملت‏های مسلمان و غیرمسلمان جهان، آورده است: طبق منویات مقام معظم رهبری و ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) تنها راه توفیق ملت‌های مسلمان اعتماد جدی به اسلام برای اداره کشور است، برهمین اساس مراقبت از دسایس و توطئه‌های شیاطین داخلی و بین‌المللی برای ایجاد تفرقه و تضعیف نگرش‌های اسلامی، بسیار ضروری است.
انتهای پیام‌/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول