اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

حمایت تعجب‌برانگیز کفاشیان از حرکت ناپسند بازیکنان پرسپولیس؛

‌صدا و سیما کارهای زشت را در بوق و کرنا نکند

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون فوتبال ‌در حمایت از حرکت ناپسند بازیکنان پرسپولیس گفت: درست کردن کوه از کاه کار درستی نیست و صدا و سیما نباید کارهای زشت و ناپسند را در بوق و کرنا کند.

‌صدا و سیما کارهای زشت را در بوق و کرنا نکند
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی کفاشیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از نظر فدراسیون فوتبال اتفاقی که در بازی پرسپولیس و داماش گیلان پیش آمد اتفاق زشتی بود، اما صدا و سیما به عنوان دانشگاه انسان‌سازی نباید این حرکت را توسعه می‌داد و آن را جنجالی می‌کرد.
وی تصریح کرد: اینگونه هیاهو کردن‌ها بر روی حرکت‌های زشت صلاح کشور و ورزش نیست و نباید اجازه داد از کاه، کوه  ساخته شود.
رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به تصمیمات کمیته انضباطی پیرامون این مسئله بیان کرد: کمیته انضباطی کمیته مستقلی است که بر اساس آیین‌نامه‌ها و همچنین سوابق افراد نسبت به اجرای مقررات عمل می‌کند و ارگان‌های دیگر اگر بخواهند می‌تواند خودشان قانون را اجرا کنند.
کفاشیان درباره ساز و کار تجاری شدن باشگاه‌ها گفت: به دنبال این هستیم ساز و کار تجاری شدن باشگاه‌ها را فراهم سازیم و در این راستا در حال بررسی تمام قوانین و مقررات مربوطه هستیم.
وی ادامه داد: باشگاه‌ها باید برای خود درآمدزایی داشته باشند که با اصلاح قوانین امیدواریم به این مهم دست یابیم.
رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به طرح آسیاویژن اظهار کرد: این طرح یکی از طرح‌های مهمی است که به ساماندهی هیئت‌های استان‌ها منجر شده و رشد و تعالی هیئت‌ها را به دنبال خواهد داشت.
کفاشیان افزود: تاکنون این طرح در برخی از استان‌ها به اجرا در آمده و در مابقی استان‌ها نیز پیگیری می‌شود.
وی بر لزوم تعامل سازنده هیئت‌ها با فدراسیون تاکید و عنوان کرد: بدون شک اگر فوتبال در استان‌ها رشد کند، رشد فوتبال کشور را به دنبال دارد، هیئت‌های استانی پایه اصلی ورزش کشور هستند که تعامل مناسب و سازنده آنها می‌تواند پیشرفت هرچه بیشتر ورزش کشور را رقم بزند.
رئیس فدراسیون فوتبال همچنین در خصوص برگزاری انتخابات فدراسیون گفت: تلاش بر این است که تا پایان سال انتخابات فدراسیون فوتبال را برگزار کنیم من در این انتخابات کاندیدا خواهم شد زیرا اعضای مجمع به من رای خواهند داد.
کفاشیان همچنین پیرامون برنامه‌های فوتسال بانوان اظهار کرد: در حال حاضر اردوهای تیم فوتسال آغاز شده، بحث استعدادیابی در حال انجام است و فدراسیون تمام حمایت‌های لازم را از فوتسال بانوان خواهد داشت.
وی تصریح کرد: فوتسال بانوان در مسابقات 2013 در قطر حضور می‌یابد، بدون شک فوتسال بانوان در آسیا به مقام قهرمانی دست خواهد یافت و در مسابقات جهانی نیز در اندیشه کسب موفقیت است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول