اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خلبان هواپیما شخصا از بنده عذرخواهی کرد

کفاشیان: حمایت فدراسیون فوتبال باعث تقو‌یت تیم‌های شهرستانی شد

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با حمایت‌های فدراسیون و اعمال مدیریت‌های جدید فوتبال شهرستان‌ها تقویت ‌‌شد.

کفاشیان: حمایت فدراسیون فوتبال باعث تقو‌یت تیم‌های شهرستانی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی کفاشیان عصر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان اردبیل اظهار داشت: استان‌هایی مانند اردبیل که قطب ستاره‌خیز‌ است، باید حمایت شود و از این حیث ما انتظارات زیادی از استان اردبیل داریم.
وی تصریح کرد: با توجه به توانمندی‌ها انسجام مدیریتی ورزشی استان و داشتن قهرمانانی چون علی دایی، مجتبی جباری و کریم انصاری‌فرد در ترکیب تیم ملی از این استان قطعاً اردبیل می‌تواند در فوتبال کشور نقش بسزایی داشته و نقطه امید فوتبال کشور باشد.
کفاشیان فعالیت مدارس فوتبال بانوان و ظرفیت موجود در استان اردبیل را ارزشمند اعلام کرد و افزود: برگزاری مدارس فوتبال و علاقمندی که مردم استان اردبیل به این ورزش دارند، مطمئن هستیم در آینده ورزشکاران بسیاری از این منطقه وارد بدنه فوتبال ما می‌شوند.
این مقام مسئول با یادآوری این‌که با این انتظارات به جا از فوتبال استان ما سرمایه‌گذاری‌های مطلوبی را در فوتبال اردبیل و کشور انجام می‌دهیم، خاطر نشان کرد: حمایت‌هایی که فدراسیون فوتبال اخیراً از تیم‌ها انجام داده منجر به تقویت تیم‌های شهرستانی می‌شود.
وی وضعیت فوتبال کشور در هفته‌های اخیر را یادآور شد و اضافه کرد: ما به حضور و وجود تمام کسانی نیاز داریم که دلسوز این ورزش بوده و تمایل به همکاری دارند.
رئیس فدراسیون فوتبال همچنین با یادآوری این‌که ظرفیت‌های مستعد هر شهرستان شناسایی و سرمایه‌گذاری‌هایی بر روی بازیکنان آن انجام می‌شود، ادامه داد: تربیت بدنی استان اردبیل باید در ماه‌های آینده پیگیر برنامه‌های بر جای مانده هیئت فوتبال استان شده و آموزش، تربیت مربی، تربیت داور و برنامه‌های مسابقات در استان را پیگیری کند.
وی حمایت‌های فدراسیون از برنامه‌های مختلف هیئت فوتبال استان‌ها را یادآور شد و گفت:‌ انتظار داریم با این حمایت‌ها فوتبال کشور طریق مثبت خود را طی کند.
به گزارش فارس، کفاشیان و هیئت همراه با یک ساعت تأخیر وارد سالن شدند و در حالی که رئیس فدراسیون فوتبال لبخند همیشگی خود را بر لب داشت، افزود: ‌به دلیل تأخیری که در پرواز امروزم صورت گرفت خلبان هواپیما شخصاً از بنده عذرخواهی کرد بنابراین من نیز از حاضران معذرت‌خواهی می‌کنم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول