اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در واکنش به انعکاس حرکت ناشایست بازیکنان پرسپولیس؛

کفاشیان: رفتار غیرطبیعی ورزشکاران نباید بزرگ‌نمایی شود

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون فوتبال گفت: رسانه‌ها نباید رفتار غیر طبیعی ورزشکاران را بزرگ‌نمایی کنند.

کفاشیان: رفتار غیرطبیعی ورزشکاران نباید بزرگ‌نمایی شود
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علی کفاشیان در مجمع عمومی هیئت فوتبال استان، استعدادها و ظرفیت‌های ورزشی استان را نشان دهنده سرمایه بسیار خوب فوتبال کشور دانست و گفت: به زودی شاهد مراکز استعداد یابی در استان هستیم.
وی با تاکید بر ضرورت استعدادیابی و تقویت همه جانبه باشگاه‌های استان گفت: متاسفانه به دلیل کثرت مشکلات مالی، مدارس فوتبال زیر نظر باشگاه‌ها فعالیت نمی‌کنند.
رئیس فدراسیون فوتبال کشور با ابراز امیدواری از این که در برنامه‌ریزی‌های آینده حمایت از باشگاه‌ها را در اولویت خواهیم داشت تصریح کرد: شرط حیات باشگاه‌ها فعالیت جدی در بخش استعدادیابی است.
کفاشیان آموزش مربیان و مدیران را در سطوح مختلف ورزشی و تقویت تیم‌های فوتبال بانوان استان را از برنامه‌های آینده این فدراسیون عنوان کرد و افزود: این برنامه‌ها در کشف استعدادها در استان موجب بهره‌مندی سایر استان‌ها از ظرفیت ورزشی استان می‌شود.
وی در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگاران، ورزش استان را یکی از پایگاه‌های مهم کشور دانست و گفت: تلاش در زمینه تقویت باشگاه‌های استان و آمادگی حضور در لیگ‌های برتر کشور در اولویت برنامه‌های آینده ما است.
رئیس فدراسیون فوتبال کشور هچنین با اشاره به رفتار بد بازیکنان تیم پرسپولیس گفت: متاسفانه رسانه‌ها فقط این گونه رفتارهای ناشایست را منعکس می‌کنند و از انعکاس رفتارهای خوب و مناسب بازیکنان خودداری می‌کنند، که انتظار می‌رود رفتارهای غیر طبیعی ورزشکاران بزرگ‌نمایی نشود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول