اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه نخست سال جاری:

آتش‌نشانان کرمان جان 266 نفر را نجات دادند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان گفت: آتش‌نشانان کرمان در عملیات‌های امداد و نجات نیمه نخست سال جاری جان 266 نفر را نجات دادند.

آتش‌نشانان کرمان جان 266 نفر را نجات دادند
علی کردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با بیان اینکه حوادث حریق در شش ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 29 درصد کاهش را نشان می‌دهد، اظهار داشت: بیشترین عملیات حریق در اماکن مسکونی، مراکز زباله، وسایل نقلیه، جنگل و درخت و مکان‌های تجاری انجام شده است.
وی با بیان اینکه حوادث امداد و نجات در نیمه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 12.5 درصد افزایش یافته است، بیان کرد: 358 مورد از عملیات امداد و نجات در زمینه حیوانات آزار دهنده و خزنده مانند مار بوده است و چیدن حلقه، قفل و نرده در مرحله بعدی قرار دارد.
کردی از وقوع 377 مورد حریق در نیمه نخست سال جاری در کرمان خبر داد و بیان کرد: در این حریق‌ها 15 نفر مجروح و دو نفر کشته شدند.
وی با اشاره به اینکه بیشترین موارد در زمینه حوادث به تصادفات، آسانسور، کوه و چاه مربوط می‌شود، تصریح کرد: آتش‌نشانان کرمان در عملیات امداد و نجات جان 266 نفر را نجات دادند و در این حوادث 112 نفر مجروح شدند و 10 نفر فوت کردند.
کردی تصریح کرد: نیروهای آتش‌نشانی کرمان به دیگر مناطق استان نیز اعزام می‌شوند و به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.
وی با بیان اینکه استقبال مردم از دوره‌های ایمنی و آتش‌نشانی موجب کاهش حریق‌ها در کرمان شده است، بیان کرد: 3 هزار و 550 نفر در شش ماه نخست سال جاری آموزش‌های ایمنی را در کرمان فرا گرفتند که در این زمینه 45 درصد افزایش را شاهد هستیم.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول