اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت موسسه ولاء منتظر؛

دوره‌های آموزشی امداد و نجات ویژه طلاب فراخوان شد

خبرگزاری فارس: دبیر کانون طلاب هلال احمر موسسه ولاء منتظر از آغاز ثبت‌نام طلاب علاقه‌مند برای شرکت در دوره‌های آموزشی امداد و نجات خبر داد.

دوره‌های آموزشی امداد و نجات ویژه طلاب فراخوان شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج)‌، حجت‌الاسلام محمد صلاح‌زاده با اشاره به پیشینه امداد‌رسانی موسسه در حوادث کشور، اظهار کرد: موسسه با سابقه حضور موثر در بحران‌ها و حوادث کشور از جمله زلزله بم و لرستان با همکاری سازمان هلال احمر استان و مرکز مدیریت حوزه علمیه قم اقدام به تاسیس کانون طلاب هلال احمر موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) کرده است.
وی با بیان اینکه موسسه ولاء منتظر(عج) سمن برتر در حوزه مدیریت و پدافند غیر‌عامل استان قم شناخته شده است، ادامه داد: کانون طلاب هلال احمر موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) از طلاب و مبلغین علاقه‌مند به شرکت در دوره‌های آموزشی امداد و نجات (مقدماتی‌، تخصصی) و روانشناسی بحران و احکام مبتلابه ثبت‌نام می‌کند.
معاون ارتباطات موسسه ولاء منتظر(عج)، با اشاره به هدف برگزاری دوره‌های آموزشی امداد و نجات افزود: این کانون با برگزاری دوره‌های مقدماتی و تخصصی قصد دارد روحانیون و طلاب علاقمند را با بحران‌های اجتماعی و مدیریت بحران آشنا سازد.
وی بیان کرد: حضور رایگان در دوره‌های آموزشی امداد و نجات (مقدماتی ، تخصصی)، ثبت‌نام در لیست مخاطبین و مرتبطین موسسه، اولویت در شرکت در برنامه‌های مختلف فرهنگی، بهره‌گیری از توانمندی‌های طلاب شرکت کننده در زمینه‌های آموزش و پژوهش، سازماندهی به منظور حضور در عرصه‌های مختلف بحران‌های اجتماعی و ارسال محصولات فرهنگی از جمله مزایای ثبت‌نام در این کانون است.
کانون طلاب هلال احمر موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) با مجوز سازمان هلال احمر استان قم به عنوان نخستین کانون طلاب هلال احمر در سال 1390 به ثبت رسیده است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول