اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار سمنان؛

ساختمان جدید آتش‏نشانی شاهرود بهره‏برداری شد

خبرگزاری فارس: ساختمان جدید آتش‏نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهرود با حضور استاندار سمنان به بهره‏برداری رسید.

ساختمان جدید آتش‏نشانی شاهرود بهره‏برداری شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عصر امروز با حضور استاندار و مسئولان استان سمنان، ساختمان جدید آتش‏نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهرود به مساحت یک هزار و 200 متر مربع، زیربنای یک هزار و 350 متر مربع و هزینه صرف شده 4 میلیارد ریال بهره‏برداری شد.
استاندار سمنان در این مراسم آتش‏نشانان را افرادی خدوم و فداکار نام برد که با دل و جان اتفاقات و حوادث را از مردم دور می‏کنند.
وی گفت: بر اساس آمیزه‏های دینی بهترین عمل سخت‏ترین آنهاست که کار آتش‏نشانی از کارهای سخت و طاقت‏فرساست و در جهت کمک‏رسانی به مردم انجام می‏شود.
استاندار سمنان خواستار ایجاد فرهنگ آموزش به منظور آشنایی مردم با خطرات و حوادث مختلف شد تا سلامتی و تندرستی مردم بیشتر حفظ شود.
رهی افزود: استکبار جهانی همواره به دنبال بهانه‏ای هستند تا به انقلاب اسلامی ضربه بزنند اما اتحاد و همدلی اقشار مختلف مردم باعث شده تا مانع انجام توطئه‏های آنان باشد.
وی همچنین از خدمات شهرداری شاهرود و شورای شهر شاهرود تقدیر کرد.
در ادامه این سفر، توسط استاندار سمنان کلنگ پارک شهرک دانشگاه به مساحت 8 هزار و 920 متر مربع و هزینه ساخت یک میلیارد و 500 میلیون ریال از سوی شهرداری شاهرود ساخته خواهد شد، به زمین زده شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول