اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور شهری و شوراهای مازندران:

آتش‌نشانی‌های مازندران تجهیز می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای مازندران گفت: دفتر امور شهری و شهرداری‌های مازندران به دنبال تجهیز آتش‌نشانی‌های سراسر مازندران است.

آتش‌نشانی‌های مازندران تجهیز می‌شوند
سید یونس حسینی در حاشیه سفر به شهرستان محمودآباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان با بیان اینکه نخستین آیتم مجموعه مدیریت استان وحدت و همدلی بین شهرداری و شوراها است، اظهار داشت: مصوبات شوراها باید بر اساس سیاست‌های کلان دولت برنامه‌ریزی شود و به بودجه‌های عمرانی به جای هزینه‌های جاری باید توجه بیشتری شود.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای مازندران یکی از مهم‌ترین سیاست‌های استان را بهسازی و توجه به مبلمان شهری دانست و افزود: این مهم به ویژه در مدخل ورودی و خروجی باید مدنظر قرار گیرد که شهرداری و شورای شهر سرخرود به این امر توجه خوبی داشته و از این طریق توانسته‌اند اعتبارات خوبی نیز جذب کنند.
حسینی ادامه داد: اگر این روند در شهرداری‌ها استمرار یابد یعنی بودجه واقعی بسته شود و بر اساس مصوبه شورا اقدام و کار مطالعاتی صورت گرفته و سپس اجرایی شود می‌توان گفت که متناسب با سیاست‌های دولت و مدیریت ارشد استان بوده که انتظار می‌رود این روند در سرخرود با مدیریت مناسب نیز صورت پذیرد.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای مازندران در ادامه از مساعدت سازمان شهرداری‌ها در احداث ساختمان آتش‌نشانی شهر سرخرود خبر داد و خاطرنشان کرد: این امر در دولت نهم و دهم در استان مازندران صورت گرفته و از محل این مساعدت در استان حدود 30 آتش‌نشانی داریم.
حسینی اضافه کرد: با مساعدت و قول معاونت فنی استانداری مازندران یک دستگاه ماشین آتش‌نشانی در سال جاری به سرخرود تحویل می‌شود و تجهیز این سازمان نیز به طور کامل انجام می‌شود.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای مازندران در پایان با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین مراکز اثربخشی در مدیریت بحران سازمان آتش‌نشانی است، تاکید کرد: به همین دلیل دفتر امور شهری و شهرداری‌های مازندران به دنبال تجهیز آتش‌نشانی‌های سراسر مازندران است.
وی با بیان اینکه آتش‌نشانی یکی از مهمترین مراکز اثربخشی در مدیریت بحران است، اذعان داشت: این اداره کل به دنبال تجهیز مناسب آتش‌نشانی‌های سراسر استان است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول