اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت فرا رسیدن عید قربان صورت گرفت؛

آماده سازی فضای بهداشتی عرضه دام در باقرشهر

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه خدمات شهری شهرداری باقرشهر گفت: به مناسبت فرا رسیدن عید قربان فضای بهداشتی عرضه دام در باقرشهر آماده سازی شد.

آماده سازی فضای بهداشتی عرضه دام در باقرشهر
حسین توکلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از آماده سازی فضای بهداشتی مناسب برای عرضه دام زنده به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان خبر داد و اظهار داشت: به‌منظور ارائه خدمات بهتر و در راستای رفاه حال شهروندان در تهیه دام بهداشتی در روز عید سعید قربان، فضایی به مساحت چهار هزار متر مربع در چهار نقطه باقرشهر واقع در میدان شهدا، میدان شهید فاتحی، بلوار فلسطین و بلوار غدیر آماده و تجهیز می‌شود.
مدیر حوزه خدمات شهری شهرداری باقرشهر افزود: در مدت عرضه دام عوامل شهرداری و دامپزشکی شهرستان ری ضمن حضور در محل و معاینه دام‌ها، آماده ارائه خدمات به شهروندان خواهند بود.
وی در ادامه به شهروندان توصیه کرد: از مراکز خرید تعیین شده شهرداری، دام زنده مورد نیاز خود را خریداری کنند، چرا که نظارت بهداشتی بر روی دام‌ها در کنار توجه به کاهش قیمت تمام ‎شده در دستور کار است.
توکلی اظهار داشت: سد معبر شهرداری با فروشندگانی که به صورت غیر مجاز در سطح شهر اقدام به فروش دام نمایند طبق ضوابط اقدام قانونی خواهد کرد.  
مدیر حوزه خدمات شهری شهرداری باقرشهر در پایان تصریح کرد: جایگاه‌هایی که برای عرضه دام زنده دایر می‌شوند محل‌های بسیار شناخته شده است که در آن تمهیداتی نظیر دسترسی آسان، نظارت بهداشتی و قیمت متعادل در نظر گرفته شده است، این در حالی است که مردم نیز می‌توانند با اطمینان خاطر و با حضور مراجع نظارتی و بهداشتی خرید خوبی داشته باشند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول