اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش نمین خبر داد:

ساماندهی مدارس با هدف تحقق 100 درصدی اهداف تربیتی

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان نمین گفت: ساماندهی مدارس در سال تحصیلی جدید بر اساس برنامه‌های تربیتی و پرورشی است و در صدد تحقق 100 درصدی این برنامه‌ها هستیم.

ساماندهی مدارس با هدف تحقق 100 درصدی اهداف تربیتی
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرهاد قاسم‌زاده صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان نمین اظهار داشت: در آغاز سال تحصیلی مدیران مدارس و معلمان و دبیران را نسبت به این امر توجیه کرده و امسال با هدف تحولی بنیادین در پایه‌های آموزشی و تربیتی در مدارس وارد عمل شده‌ایم.
وی با اشاره به برنامه‌های آموزش و پرورش در راستای رسیدن به نقطه مطلوب آموزشی خاطرنشان کرد: هم اکنون به جز دو مدرسه شهرستان نمین تمامی مدارس آن به صورت تک شیفته اداره می‌شوند.
این مسئول با بیان اینکه با تک شیفته کردن مدارس اهداف آموزشی و پرورشی در کلان موضوع و در دراز مدت محقق می‌شود، افزود: ما تنها در کلاس‌های سری بعد از ظهر تحقق 60 درصد اهداف آموزش و پرورش را شاهد بودیم و این به دغدغه بزرگ مسئولان آموزش و پرورش تبدیل شده بود.
قاسم‌‌‌زاده به برنامه‌ریزی‌های کلان وزارت آموزش و پرورش در این راستا اشاره کرد و ابراز داشت: هم اکنون این دغدغه در آموزش و پرورش نمین رفع شده است.
وی تصیرح کرد: تمام مدارس چند پایه نمین تک شیفته شده و همه کلاس‌های درس در نوبت قبل از ظهر برگزار می‌شود.
قاسم‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود از کسب مقام سوم استانی توسط آموزش و پرورش نمین در مسابقات دوی صحرانوردی یادواره شهید مرحمت بالازاده خبر داد و با گرامیداشت 13 آبان ماه روز دانش‌آموز و تسخیر لانه جاسوسی امریکا، گفت: تمام دانش‌آموزان منطقه برای حضور پرشکوه در مراسم راهپیمایی 13 آبان سازماندهی شده‌اند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار نمین نیز در این جلسه با بیان اینکه تمام هم و غم شورای آموزش و پرورش نمین باید توجه جدی به برنامه‌ریزی برای تقویت مسایل آموزشی و تربیتی دانش‌آموزان در راستای حفظ و ارتقای وجهه فرهنگی نمین در سطح استان و کشور باشد، بر سرکشی اعضای این شورا به مدارس منطقه و پالایش مسایل و مشکلات مدارس از نزدیک تاکید کرد.
سید تقی دریتیم همچنین توجه به حفظ سلامت دانش‌آموزان را مهم‌ترین وظیفه آموزش و پرورش ذکر کرد و بر تامین و رفع هرگونه نیازمندی و مسایل بهداشتی مدارس و نیز ایجاد تسهیلات برای ایاب و ذهاب دانش‌آموزان و مراقبت ویژه از آنان در رفت و آمد به مدرسه تاکید کرد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول