اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف مازندران خبر داد:

اهدای شال سبز علوی به 500 تن از سادات ساروی

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از تجلیل و اهدای شال سبز علوی به 500 تن از سادات در آستانه مقدسه پهنه‌کلای ساری خبر داد.

اهدای شال سبز علوی به 500 تن از سادات ساروی
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی با اشاره به روز عید قربان تا روز عید غدیر بیان کرد: در واقع این ایام یک مقطعى متصل و مرتبط با مسئله‌ امامت است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: طول حیات مبارک امیرالمؤمنین با امتحان گذشت، امتحان‌هایى که مولا علی از آن سرافراز بیرون آمد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: حضرت علی (ع) بعد از امتحان‌هاى بزرگ در بدر، احد، حنین و خیبر به مقام امامت رسید.
سهرابی خاطرنشان کرد: این گردهمایی به مناسبت فرارسیدن دهه ولایت و امامت با حضور دوستداران ولایت استان در 19 آبان ماه در تکیه پهنه‌کلای ساری برگزار می‌‌شود و 500 شال سبز علوی نیز به این سادات اهدا می‌شود.
وی اضافه کرد: مازندرانی‌ها به علوی تبار و ولایی بودن شهره هستند و وجود بیش از یک‌هزار و 200 امامزاده از نسل ائمه معصومین و بزرگواران و سادات سبب سرافرازی و ولایت‌مداری این استان شده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برپایی همایش بزرگ غدیر و ولایت در امامزاده عبدالله آمل و بابل نیز خبر داد و گفت: همزمان با این هفته و گرامیداشت روز مازندران مراسم جشن غدیر در 180 بقعه متبرکه با برنامه مختلف و با همکاری کانون مداحان استان به اجرا درخواهد آمد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول