اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اردبیل:

13 آبان جشن بزرگ تحقیر استکبار است

خبرگزاری فارس: مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل گفت: یوم‌الله 13 آبان برای همیشه در تاریخ این کشور جشن بزرگ به ذلت افتادن و تحقیر شدن استکبار در برابر اراده همیشه مانای ملت ایران است.

13 آبان جشن بزرگ تحقیر استکبار است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حامد علامتی عصر امروز در گردهمایی انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اردبیل اظهار داشت: در این روز دانش‌آموزان و دانشجویان با یک خیز اعتقادی و قلبی به میدان آمدند تا به آمریکا و همدستان او بعد از سال‌ها شیطنت و توطئه علیه ملت ایران نشان دهند که نه تنها عاقبت طاغوت و ظلم و تعدی شکسته شدن و تحقیر شدن است بلکه با حرکت تاریخی تسخیر لانه جاسوسی نشان دادند که این ملت برای همیشه برابر فزون‌طلبی آمریکا نه بزرگ گفته است.
وی با یادآوری اینکه به دنبال تسخیر لانه جاسوسی در سال 58 و شکسته شدن غرور کاذب آمریکا و همدست منطقه‌ای او رژیم صهیونیستی حساب دست بسیاری از مستکبران آمد که این ملت اجازه دخالت در کشور، نظام و قدرت سیاسی خود را نمی‌دهد، تصریح کرد: بعد از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 در یک تکرار تاریخی لانه جاسوسی رژیم صهیونیستی این بار در کشور مصر توسط انقلابیون به تسخیر درآمد و دنیا به خوبی نشان دادند که کاخ پوشالی استکبار در حال فرو ریختن است.
به گزارش فارس، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اردبیل به حساسیت شرایط 13 آبان امسال با توجه به خیزش‌ها و نهضت‌های منطقه‌ای جهان اسلام و کشورهای غربی خاطر نشان کرد: در راهپیمایی 13 آبان امسال چشم همه امت‌های اسلامی به ایران است تا در این تظاهرات مردمی حمایت از کشورهای آزادیخواه و استقلال‌طلب طنین‌انداز شود تا دنیا به حقانیت این انقلاب و پایمردی ملت ایران در دفاع از حق مظلوم پی ببرند.
 
*وال‌استریت جنبش همسو با 13 آبان برای خوار کردن مستکبران است
این مسئول اضافه کرد: راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان که امسال با روز جمعه مصادف شده است و حضور با شکوه دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم بار دیگر ثابت می‌کند که مکر و حیله دشمنان شکستنی است و ماهیت نظام استکباری روز به روز نمایان‌تر و آشکارتر می‌شود.
علامتی در ادامه سخنان خود به انقلاب کشورهای عربی از قبیل مصر، تونس، بحرین و لیبی و جنبش عظیم وال‌استریت در آمریکا و خیزش‌های ضد سرمایه‌داری در اروپا اشاره کرد و گفت: ما با راهپیمایی با شکوه 13 آبان این پیام آشکار را به دنیا اعلام می‌کنیم که دیگر شیشه عمر استکبار شکسته است و آنها قادر نیستند با نگرش‌های فرا انسانی و تحرکات دون مانند بخواهند استقلال، آزادی و هویت ملت‌های مسلمان و آزادیخواه را له کنند.
وی از دانش‌آموزان به عنوان سرمایه‌های اصیل انقلاب و دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌ها یاد کرد و ادامه داد: جمعه این هفته در روز 13 آبان نسل سوم و چهارم انقلاب با محوریت تشکل‌ها و اتحادیه‌های دانش‌آموزی با عزمی راسخ و اراده‌ای آهنین در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان شرکت کرده و بار دیگر حمایت خود را از نظام مقدس اسلامی، ولایت فقیه و گوش به فرمان بودن رهبری معظم انقلاب ثابت می‌کنند.
علامتی این راهپیمایی را در حقیقت تجدید بیعت نسل آینده نظام با شهدا، امام (ره) و رهبری معظم انقلاب اعلام کرد و اظهار داشت: دانش‌آموزان امروز ما گام در مسیر بالازاده‌ها و فهمیده‌ها گذاشتند و همچون نسل اول و دوم انقلاب با حضور در سنگر دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌ها به دنیا ثابت می‌کنند که حق گرفتنی است و ناحق نیز رفتنی است.
رئیس جنبش دانش‌آموزی استان در پایان سخنان خود تصریح کرد: در آستانه 13 آبان اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل همسو با سایر اقشار با شرکت گسترده در راهپیمایی با همراهی دانش‌آموزان و نسل‌های پرشور و نشاط انقلاب با نشان دادن وفاداری خود به مبانی انقلاب و ارزش‌های آن به دنیا نیز این پیام را اعلام می‌کنند که هرگز سنگر دفاع از انقلاب را با هیچ اندیشه دیگر معاوضه نمی‌کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول