اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 610 میلیاررد ریال صورت می‌گیرد؛

اجرای 560 پروژه عمران روستایی در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور روستایی استان بوشهر از اجرای 560 پروژه عمران روستایی در استان بوشهر خبر داد.

اجرای 560 پروژه عمران روستایی در استان بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حسین عالی‌نژاد عصر دیروز در نشست با دهیاران و شوراهای اسلامی روستایی دشتستان اظهار داشت: دولت نهم و دهم در توسعه و رشد روستاها نقش مهمی داشته و چهره روستاها در سال‌های اخیر متحول شده است.
وی افزود: از دهیاران انتظار داریم مشکلات و معضلات خود را انعکاس دهند تا در اسرع وقت بتوانیم نسبت به حل معضلات اقدام کنیم.
مدیرکل دفتر امور روستایی استان بوشهر از اجرای 560 پروژه عمران روستایی در استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: امسال از مبلغ 163 میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی استان بوشهر در مجموع مبلغ 61 میلیارد تومان معادل 38 درصد اعتبارات استانی در روستاها برای اجرای 560 پروژه روستایی هزینه خواهد شد.
عالی‌نژاد تصریح کرد: از محل 61 میلیارد تومان سهم روستایی در استان بوشهر، مبلغ 14 میلیارد تومان معادل 23 درصد برای اجرای 131 پروژه در دشتستان است.
وی اضافه کرد: در سال گذشته از مبلغ 7 میلیارد و 800 میلیون تومان که به دهیاری‌های استان تخصیص یافت، سهم دشتستان نزدیک به ۲ میلیارد و 500 میلیون تومان بوده که بین دهیاری‌ها برای اجرای پروژه‌های روستایی تخصیص یافت.
عالی‌نژاد افزود: این اعتبارات به منظور احداث 22 ساختمان دهیاری، برداشت زباله، خرید 26 وسیله نقلیه برای روستاها، تقویت تعاونی دهیاران و بهسازی معابر و پارک روستایی بوده است.
وی گفت: در سال جاری 80 میلیون تومان برای برگزاری مراسم غدیر در روستاهای استان در اختیار دهیاران است که در دشتستان این اعتبار به میزان 20 میلیون تومان است.
این مسئول یادآور شد: اعتبارات روستایی استان هر سال افزایش یافته و به فضل خدا امسال شاهد عمران و آبادانی روستاها خواهیم بود.
در این جلسه جمعی از دهیاران نیز مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند و خواستار حمایت مسئولان شدند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول