اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آستارا:

ایران ثابت کرد که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند

خبرگزاری فارس: فرماندار آستارا گفت: ملت ایران نخستین ملتی هستند که همواره با حضور در صحنه‌های انقلاب اسلامی ثابت کردند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

ایران ثابت کرد که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند
به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، کیوان اسدپور ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان نخبه بسیجی به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید حسین فهمیده و هفته بسیج دانش‌آموزی در دفتر امام جمعه این شهر، اظهار داشت: دانش‌آموز در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نقش برجسته و بی‌نظیری داشته و با تقدیم بیش از 36 هزار شهید در طول دوران جنگ تحمیلی دین و تکلیف خود را به انقلاب اسلامی به خوبی ادا کردند.
این مسئول با اشاره به اینکه فداکاری و ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان اسلام قابل توصیف نیست، افزود: مقام معظم رهبری بسیج را مجموعه‌ای از پاک‌ترین، آماده‌ترین و فداکارترین افرادی دانسته‌اند که برای تحقق آرمان و اهداف دور هم جمع می‌شوند.
وی با استناد به سخنان رهبر معظم انقلاب، آینده کشور را متعلق به دانش‌آموزان دانست و تصریح کرد: حضور جوانان در عرصه‌های مختلف برای تداوم انقلاب اسلامی و سازندگی کشور از ضروریاتی است که قطعاً با دیدگاه بسیج بوده و تعالیم متعالی اسلام از خواسته‌های مهم نظام مقدس جمهوی اسلامی است.
اسدپور با بیان اینکه تهذیب و فعالیت جوانان باید برگرفته از رهنمون‌های مقام معظم رهبری باشد، اذعان داشت: دانش‌آموزان باید تعالیم و آموزش خود را در کنار معرفت و تهذیب نفس انجام دهند.
وی با بیان اینکه بسیج ارزش و بسیجی افتخار ماست، ابراز داشت: شهید فهمیده یکی از نمونه‌های بارز دانش‌آموز بسیجی است که بسیاری از فهمیده‌ها در جبهه‌های حق علیه باطل برای دفاه از وطن و ارزش‌های انقلاب و اسلام جان خود را فدا کردند.
فرماندار آستارا بسیج را منشا رویش ارزش‌ها دانست و افزود: دانش‌آموزان باید علاوه بر تحصیل علم و تربیت برای رسیدن به موفقیت‌ها در راستای توسعه کشور به مسایل ولایت و رهبری بیشتر توجه کرده و با آن بیش از گذشته آشنا شوند.
وی با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز مبارزه با استکبار جهانی خاطرنشان کرد: 13 آبان از خاطره انگیزترین روزهای انقلاب شکوهمند اسلامی است که باید تمام اقشار مردم با حضور پرشکوه خود بار دیگر با آرمان‌های انقلاب، شهدا، امام راحل و ولایت فقیه تجدید بیعت کنند.
اسدپور ادامه داد: ملت ایران نخستین ملتی است که ثابت کرد آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و پیشرفت‌های همه جانبه کشور در عرصه‌های مختلف و حضور پرشکوه مردم انقلابی ایران در مناسبت‌های مختلف نشان از وحدت و یکپارچگی ملت ایران و حمایت قاطع از ولایت فقیه و انقلاب اسلامی دارد.

*ضرورت حضور دانش‌آموزان در راهپیمایی 13 آبان
سرپرست نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا نیز در این جلسه اظهار داشت: 13 آبان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران روز مبارزه با استکبار جهانی است.
حجت‌الاسلام یحیی عبادیان ابراز داشت: دانش‌آموزان باید رهرور شهدا و رزمندگان انقلاب اسلامی باشند و با معنویت و بصیرت با شناخت کامل از آرمان‌های شهدا و ولایت فقیه دفاع کنند.
وی با بیان اینکه آینده نظام به جوانان و نوجوانان تعلق دارد، افزود: دانش‌آموزان امروز نخبگان فردای ایران اسلامی هستند.
این مسئول با تاکید بر اینکه کسب علم و دانش باید همراه با تهذیب نفس و بصیرت باشد، یادآور شد: امروز مبارزه با استکبار جهانی یک وظیفه و تکلیف شرعی و ملی است و حضور با شکوه در مراسم راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان به نوعی عمل به این وظیفه شرعی و ملی است که آحاد مختلف مردم و ویژه دانش‌آموزان باید به آن توجه ویژه داشته باشند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول