اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت جودوی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

شرکت جودوکاران چهارمحال و بختیاری در مسابقات قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت جودوی چهارمحال و بختیاری از شرکت جودوکاران این استان در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

شرکت جودوکاران چهارمحال و بختیاری در مسابقات قهرمانی کشور
پرویز سلطانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: محمود نادعلی، محمدرضا رمضانی، محمد نادری، مهدی نصیری، مجید قربانی، علی علی بیگی، علیرضا و سجاد جوادی از جمله ورزشکاران جودوکار این استان هستند که به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
وی از برگزاری مسابقات جودو قهرمانی کشور در تاریخ 25 آبان‌ماه خبر داد و گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‎های صورت گرفته تیم جودو استان با اقتدار کامل در این مسابقات شرکت می‌‎کند.
سلطانی کمبود اعتبارات را از جمله مشکلات فراروی این تیم برشمرد و گفت: در صورت تخصیص اعتبارات لازم چندین اردوی تدارکاتی خارجی از استان ویژه جودوکاران به منظور ارتقای سطح ورزش جودو در این استان برگزار می‌شد.
رئیس هیئت جودوی چهارمحال و بختیاری از فعالیت یک‌هزار ورزشکار جودوکا در این استان خبر داد و گفت: با توجه به ضرورت توسعه ورزش جودو در این استان حرکت در مسیر برنامه‌های کاربردی موجب ارتقای جایگاه ورزش جودو در این استان می‌شود.
وی اضافه کرد:  با توجه به استعدادهای بی‌شمار ورزشی در این استان سرمایه‌گذاری مناسب، تجهیز امکانات و فضاهای ورزشی، تدوین برنامه مدون و اصولی موجب می‌شود تا در زمان کوتاهی اهداف چشم‌انداز توسعه ورزش این استان محقق شود.
سلطانی با تأکید بر اینکه ورزش جودو باید تبدیل به یکی از بهترین هیئت‌های ورزشی این استان شود، گفت: با توجه به برنامه‌‌های در نظر گرفته شده امسال ورزش جودوی این استان با حرکت در مسیر رشد و پیشرفت به جایگاه‌ واقعی دست یابد.
وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین نیازهای انسان، نیاز به جسمی سالم است، گفت: ورزش، جوانان ما را از رذائل اخلاقی دور و سبب رشد فکری و قدرت تصمیم گیری بسیار بالایی می‌شود.
سلطانی با اشاره به اثرات مفید ورزش بر بدن انسان، گفت: افزایش حداکثر جذب اکسیژن در بدن، افزایش کارآیی قلب از طریق حجم خون پمپ شده در یک ضربان،‌ افزایش و بهبود تحمل بدن در هنگام تمرین، کاهش و یا از بین بردن چاقی و افزایش قدرت عضلانی از مهم‌ترین این اثرات است.
مسابقات قهرمانی جودو کشور 25 آبان ماه جاری به میزبانی اراک برگزار می‎شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول