اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد باغملک خبر داد:

ارسال 230 اثر به دبیرخانه جشنواره گلدسته‌های سپید

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک از ارسال 230 اثر به دبیرخانه جشنواره گلدسته‌های سپید شهرستان باغملک خبر داد.

ارسال 230 اثر به دبیرخانه جشنواره گلدسته‌های سپید
به گزارش خبرگزاری فارس از باغملک، جبار رضایی ظهر امروز در مراسم اختتامیه جشنواره گلدسته‌های سپید اظهار داشت: در مدت مشخص شده برای ارسال آثار از طرف شعرا برای جشنواره گلدسته‌های سپید بیش از 230 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.
وی با اشاره به اینکه این آثار به چند شاعر اختصاص داشته است، ادامه داد: این تعداد اثر به بیش از 51 شاعر استانی اختصاص داشته است.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه این جشنواره نفرات برتر خود را شناخته است، بیان کرد: از این جشنواره قرار است 12 نفر به عنوان برگزیده به جشنواره ملی گلدسته‌های سپید که آذرماه جاری در استان ایلام برگزار می‌شود، معرفی شدند و این مهم انجام خواهد شد.
رضایی با بیان اینکه آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره با موضوعات آیینی از جمله سیره زندگی و فضایل اخلاقی اهل‌بیت (ع) عصمت و طهارت، دفاع مقدس و اماکن و مناسک دینی به ویژه مسجد است، تصریح کرد: در این جشنواره از صاحبان آثار مرتبط با موضوع غدیر و امام علی(ع) تقدیر شدند.
وی با اشاره به اینکه این جشنواره می‌تواند در رونق بخشیدن به آثار فرهنگی و هنری در مساجد تاثیرگذار باشد، تصریح کرد: این جشنواره می تواند در غنی کردن آثار موجود در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خوزستان تاثیرگذار باشد و در این باره باید تلاش بیشتری کرد.
وی گفت: راه‌یافتگان به جشنواره ملی گلدسته‌های سپید، سید محمدمهدی شفیعی از اهواز، وحید کیانی قلعه‌سردی از اهواز، زهرا پناهی از اهواز، نسیم کاهیرده از اندیمشک، زهرا شعبانی از هندیجان، آمنه بزرگمهر از رامشیر، حاجی‌مراد اسماعیل‌وندی و عبدالرحمن شریفی از ایذه، سیدشهاب‌الدین طباطبایی از باغملک، سیده‌سلیمه موسوی از رامهرمز، علی بهرامی و داود ساکی از شوشتر هستند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول