اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفار مرکزی:

82 روستای استان مرکزی خدمات خشکسالی دریافت می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آبفار مرکزی گفت: شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی در نیمه نخست سال جاری به 82 روستای خشکسال خدمات ویژه ارائه کرده است.

82 روستای استان مرکزی خدمات خشکسالی دریافت می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی شرکت آبفار مرکزی علی‌صفدر حیدری گفت: این خدمات شامل آبرسانی سیار به وسیله تانکر به تعداد 6 هزار و 690 سرویس و توزیع 31 هزار و 236 باکس آب معدنی به طور رایگان است.
وی با اشاره به مشکل خشکسالی در 207 روستای استان تصریح کرد: از این مقدار به 82 روستا با جمعیتی بالغ بر 23 هزار و 948 نفر آبرسانی سیار می‌شود و در مابقی روستاها با حفر چاه، کف‌شکن، جیره بندی، بازسازی شبکه، لایروبی قنوات وچشمه‌ها، احداث تاسیسات آبرسانی جدید و... تلاش می‌کنیم که مشکلات مردم را کاهش دهیم.
مدیرعامل شرکت آبفار مرکزی ادامه داد: این خدمات در صورتی به مردم ارائه می‌شود که هنوز اعتبار مورد نیاز برای خشکسالی به شرکت تزریق نشده و در آینده برای تداوم این خدمات مشکلات جدی خواهیم داشت.
حیدری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری 195 پیمایش در روستاهای استان گفت: شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی با همکاری تعاونی آبداران درسال جاری در 195 روستا پیمایش انجام داده است.
وی افزود: در این مانورها اکیپ‌های بهره‌برداری به پیمایش مشترکین از نظر شناسایی انشعابات غیرمجاز، تعویض کنتورهای خراب و کم کار، تغییر کاربری و بدست آوردن اطلاعات به روز از قبیل تعداد نفرات، تعداد دام سنگین و سبک و... می‌پردازند.
مدیر عامل شرکت آبفار مرکزی تاکید کرد: برگزاری این مانورها درسطح روستاها نتایج خوبی در پی داشته که از آن جمله می‌توان به تعویض بیش از 8  هزار کنتور خراب، 518  انشعاب غیرمجاز، تغییر کاربری برای 240 مشترک خانگی که انشعاب تجاری داشته‌اند، رفع نواقص موجود در تاسیسات آبرسانی و... اشاره کرد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول