اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان:

سینما‌های اصفهان بسیار قدیمی و کهنه بود

خبرگزاری فارس: معاون سمعی‌، بصری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: سیستم سینما‌های اصفهان بسیار قدیمی و کهنه بود که اگر می‌خواستیم به شکل معمولی به نوسازی و بهسازی آنها بپردازیم، سال‌ها زمان می‌برد.

سینما‌های اصفهان بسیار قدیمی و کهنه بود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی بیست‌ و‌پنجمین جشنواره فیلم‌های کودکان‌ و نوجوانان در اصفهان، حمید ندیمی با ابراز خرسندی از بازگشت مجدد جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به اصفهان اظهار داشت: بازگشت جشنواره به اصفهان بدون ‌شک حرکت مثبت است که به رونق و پیشرفت سینمای کودک در کل کشور کمک می‌کند و اعتلای سینمای استان را نیز به همراه دارد.
وی افزود: بسیاری از سینما‌گران امروز اصفهانی علاقه‌مندی خود به این صنعت و انتخاب این رشته به عنوان یک شغل را مدیون و مرهون شوری هستند که برگزاری این جشنواره در آن‌ها ایجاد کرده و برگزاری جشنواره فیلم کودک در اصفهان، مجالی است برای استعداد‌های بالقوه سینمایی استان، تا فرصتی پیدا کنند به بالفعل شدن دست یابند.
معاون سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تاکید کرد: وفاق، همدلی و دوستی مثال‌زدنی مسئولان استان در برگزاری این جشنواره نشان از آن دارد که همه دست به دست هم داده‌اند تا جشنواره‌ای با کیفیت را به بهترین شکل برگزار کنند و کاری کنند که این جشنواره هیچ‌گاه از اصفهان، کوچ نکند.
وی با اشاره به تغییراتی که برگزاری بیست ‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در وضعیت سینما‌های شهر ایجاد کرده است، بیان داشت: سیستم سینما‌های اصفهان بسیار قدیمی و کهنه بود که شاید اگر می‌خواستیم به شکلی معمولی به نوسازی و بهسازی آن‌ها بپردازیم، سال‌ها زمان می‌برد.
ندیمی ادامه داد: این جشنواره این مهم را در فرصت اندکی، محقق کرد و امروز، اصفهان، سینما‌هایی دارد که مجهز شده‌اند و امکاناتی بیش از یک سینمای معمولی را نیز دارا هستند.
وی تصریح کرد: برگزاری جشنواره، علاوه بر تاثیری که در رشد صنعت و سالن سینما در شهر دارد بخش‌های بسیار دیگری را نیز با خود همراه می‌سازد که فرصت مناسبی برای رشد و پیشرفت شهر است.
به گزارش فارس، بیست ‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان از ۲۳ تا ۲۷ آبان‌ ماه سال ‌جاری در اصفهان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول