اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار خوی خبر داد:

اجرای مطالعات پیشگیری از آبگرفتگی در خوی

خبرگزاری فارس: شهردار خوی گفت: برای رفع مشکل آبگرفتگی در معابر خوی طرح مطالعاتی اجرا می‌شود.

اجرای مطالعات پیشگیری از آبگرفتگی در خوی
یوسف کربلای خلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: این طرح با فعالیت یک شرکت مشاور در 3 فاز اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه فاز نخست این طرح شامل مکان‌یابی و موقعیت‌یابی آب‌گرفتگی و جاری شدن سیل است، افزود: فاز دوم و سوم این طرح شامل انتقال آب و مشخص کردن نقشه‌های اجرایی بوده و در دست اقدام و اجرا است.
این مسئول افزود: اجرای اقدامات پیشگیری از آب‌گرفتگی معابر یک کار اساسی بوده و نیازمند برنامه‌ریزی، اختصاص اعتبار و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی است.
وی کمبود ظرفیت جوی‌ها و کانال‌های آب و فاضلاب برای دفع آب‌های جاری را مهمترین عامل آب‌گرفتگی در 3 ماهه‌ اخیر در برخی مناطق این شهرستان عنوان کرد و گفت: برای رفع این مشکل نیازمند انجام اقدامات موثر از سوی اداره آب و فاضلاب این شهرستان هستیم.
کربلای خلیلی اصلاح جدول، لایروبی کانال‌های قدیمی به طول 500 متر و احداث کانال را از اقدامات انجام شده در این راستا عنوان کرد و ادامه داد: برای اجرای این پروژه‌ها یک میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.
وی خاطرنشان کرد: اعتبارات شهرداری به تنهایی پاسخگوی حل این مشکل نیست و نیازمند اختصاص اعتبار از سوی استانداری است که امسال برای این منظور اعتباری اختصاص نیافته است.
این مسئول اعلام کرد: رعایت نظافت کانال‌های قدیمی از سوی مردم  و هدایت آب باران توسط شرکت آب و فاظلاب شهری به کانال‌ها در حل مشکل آبگرفتگی مؤثر است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول