اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود بارندگی‌های پیاپی؛

هیچ گونه آبگرفتگی در معابر جنوب تهران رخ نداد

خبرگزاری فارس: با تمهیدات صورت گرفته از سوی شهرداری منطقه 20، طی بارش‌های اخیر هیچ گونه پدیده آبگرفتگی در سطح معابر و انهار این منطقه رخ نداده است.

هیچ گونه آبگرفتگی در معابر جنوب تهران رخ نداد
معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 تهران امروز در گفت و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران به تمهیدات صورت گرفته در این منطقه اشاره کرد و بیان داشت: به منظور مواجهه با آبگرفتگی تعداد 9 دستگاه پمپ مکنده آب در سطح نواحی و اداره فوریت‌ها مستقر شده است تا در مواقع لزوم به کار گرفته شوند.
محمدحسین سهرابی در ادامه همچین به استقرار عوامل ثابت در سطح منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: تعداد 21 نفر از عوامل کارگری در سطح نواحی هفت‌گانه مستقر شده‌اند و تعدادی دیگر از عوامل نواحی نیز در سطح منطقه گشت‌زنی می‌کنند تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه شهروندان در این‌گونه مواقع می‌توانند ضمن تماس با شماره تلفن 137، وقوع آبگرفتگی را به عوامل اداره فوریت‌ها اطلاع دهند، خاطرنشان کرد: طی چند روز اخیر تنها چند مورد آب ماندگی به دلیل پستی و بلندی‌های موجود در معابر در سطح ناحیه چهار گزارش شده است که این مشکلات جزئی نیز با حضور به عوامل ناحیه و اداره فوریت‌ها برطرف شد.
سهرابی تصریح کرد: در حال حاضر هفت رشته کانال بزرگ و 56 رشته کانال درجه یک و دو از سطح این منطقه عبور می‌کنند و این کانال‌ها در صورتی که به طور منظم لایروبی نشود می‌تواند موجب بروز سیلاب شود اما از آنجا که این کانال‌ها به طور منظم و روزانه لایروبی و پاکسازی می‌شوند خوشبختانه در طول بارش‌های اخیر هیچ گونه آبگرفتگی در این نقاط رخ نداده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، با تمهیدات صورت گرفته از سوی شهرداری منطقه 20، طی بارش‌های اخیر هیچ گونه پدیده آبگرفتگی در سطح معابر و انهار این منطقه رخ نداده است و جریان آب باران در معابر و انهار جنوب تهران روان است.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول