اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بابل خبر داد:

بهره‌برداری دومین پارک بانوان کشور در مازندران

خبرگزاری فارس: شهردار بابل گفت: به‌زودی دومین پارک بانوان کشور در بابل بهره‌برداری می‌شود.

بهره‌برداری دومین پارک بانوان کشور در مازندران
فرهاد عسکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: در سال ‌جاری بودجه عمرانی شهرداری بابل 150 میلیارد ریال بوده که در شش ماهه نخست سال جاری 80 درصد برنامه عمرانی شهرداری بابل محقق شده است.
وی از آغاز عملیات اجرایی فاز پنجم جاده ساحلی بابل خبر داد و افزود: با توجه به اتمام فازهای سوم و چهارم جاده ساحلی به‌زودی عملیات اجرایی فاز پنج جاده ساحلی از پل محمدحسن‌خان به بلوار کشاورز به طول 2 کیلومترانجام می‌شود.
عسکری احداث پارک بانوان با 20 میلیارد اعتبار را یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های بابل برشمرد و بیان داشت: فاز دوم این پروژه با 50 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است که در آینده نزدیک به عنوان دومین پارک بانوان کشور در بابل بهره‌برداری می‌شود.
شهردار بابل آبگرفتگی معابر را یکی از مشکلات اساسی  شهر بابل عنوان کرد و افزود: با کارشناسی واحدهای عمرانی و خدمات شهری در سال‌جاری برای رفع این مشکل نسبت به احداث کانال و جوی وسط در جاده عزیزک، هفت تن، کوی 22 بهمن، باغ عباسی با اعتبار 20 میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری بابل اقدام شده است.
عسکری از احداث ترمینال برون شهری بابل به عنوان پروژه‌ای ویژه در سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: ترمینال برون شهری بابل که تا آذرماه امسال افتتاح می‌شود بعد از احداث پل‌های روگذر میدان شهید کشوری و ایستگاه آمل از جمله پروژه‌های دقیق و فنی شهرداری بابل است که بیش از 50 میلیارد ریال در بخش تملک چهار هکتار زمین و 15 میلیارد ریال در بخش احداث ابنیه‌ها هزینه شده است.
وی احداث ساختمان آتش‌نشانی در 600 متر مربع با اعتباری بیش از 5 میلیارد ریال، اجرای پروژه یکسان‌سازی پیاده‌روهای سطح شهر بابل با اعتبار ۲ میلیارد ریال، اصلاح هندسی معابر شهر از جمله میدان کارگر، جمهوری اسلامی، بسیج، 17 شهریور، تملک زمین و بازگشایی خیابان 21 متری باغ عباسی، بازگشایی خیابان امیرکبیر غربی به مرزن‌آباد را از جمله دیگر برنامه‌های عمرانی شهرداری بابل در سال جاری برشمرد.
انتهای ‌پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول