اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با کارگردانی احسان عبدی‌پور؛

«توریست» به جشنواره فیلم کودک راه یافت

خبرگزاری فارس: فیلم تلویزیونی «توریست» به کارگردانی احسان عبدی‌پور به بخش مسابقه فیلم‌های ویدیویی بلند بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان راه یافت.

«توریست» به جشنواره فیلم کودک راه یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز کرمان، فیلم تلویزیونی «توریست» به نویسندگی و کارگردانی احسان عبدی‌پور و تهیه‌کنندگی ادریس عبدی‌پور در صدا و سیمای مرکز کرمان ساخته شده است.
این فیلم روایت‌گر داستان مجتبِی پسر بچه 10 ساله‌ای است که در خانه‌ای توریستی در یکی از روستاهای اطراف کرمان که میزبان گردشگران خارجی است با پدر و مادر و خواهرش زندگی می‌کند.
در این فیلم توبیاس پسر بچه آلمانی که به همراه پدر و مادرش در خانه آنها اقامت دارد بر اثر حادثه‌ای که ناشی از شیطنت مجتبی است، آسیب می‌بیند.
در ادامه مجتبی که از کار خود پشیمان است در چهار شبانه‌روز به دنبال توبیاس شهر به شهر می‌رود که رضایت بگیرد و در این مدت مراقب است که خواب نرود.
نگارش داستان این تله فیلم از اوایل فروردین سال جاری آغاز شد و پیش تولید آن شامل انتخاب عوامل، بازیگران و لوکیشن‌ها در خردادماه انجام گرفت، انتخاب 30 لوکیشن از جمله ارگ بم، باغ شاهزاده ماهان، مسجد جامع و بازار کرمان و کویر لوت از ویژگی‌های این فیلم است.
همچنین به منظور نزدیک کردن مخاطب به محیط داستان با هماهنگی میراث فرهنگی استان کرمان از وجود گروهی از گردشگران فرانسوی، سوئیسی، اسلوونی، اسپانیایی، روسی، اتریشی و نروژی نیز در این فیلم استفاده شده است.
در تله فیلم "توریست" سید محمد حسینی، محمدصالح ‌پورشیخعلی، یدالله شادمانی، رضا درویشی، محمدعلی علی‌آبادی، مهدی افشار، مهدی جعفری و فتانه سیدجعفری نقش‌آفرینی کرده‌اند.
به گزارش فارس، بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از 23 تا 27 آبان ماه سال جاری در اصفهان برگزار می‌شود و در بخش ویدئویی 21 اثر با هم به رقابت می‌پردازند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول