اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شعله‌های انتقام‌ خودروی پراید را به آتش کشید

خبرگزاری فارس: با تلاش ماموران پلیس آگاهی کرمانشاه‌، مردی جوان که با انگیزه انتقام‌جویی خودروی یکی از شهروندان را به آتش کشیده بود، دستگیر شد.

شعله‌های انتقام‌ خودروی پراید را به آتش کشید
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس‌، با ارجاع یک فقره پرونده مبنی بر آتش‌سوزی عمدی یک دستگاه سواری پراید از کلانتری 12 کرمانشاه به آگاهی انتظامی استان‌، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جرایم جنایی آن پلیس قرار گرفت‌.
بنا‌بر‌این گزارش‌، انجام معاینات محلی‌، اخذ نظریه کارشناس آتش‌نشانی و تحقیقات محسوس و نامحسوس محلی همگی حکایت از عمدی بودن آتش‌سوزی خودرو داشت‌، به همین دلیل شناسایی عامل آتش‌سوزی در دستور کار ماموران قرار گرفت‌.
‌ماموران در بررسی‌های خود دریافتند‌، مردی جوان با پسر مالباخته کدورت و دشمنی دارد و در این راستا با احتمال ارتکاب جرم به انگیزه انتقام‌جویی‌، وی به عنوان مظنون دستگیر و به آگاهی انتقال داده شد‌.
متهم توسط شهود مورد شناسایی قرار گرفته و بازجویی‌ها نیز حکایت از آن داشت که متهم با استفاده از بنزین خودرو را به آتش کشیده است‌.
متهم با تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد‌.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول