اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار با هیئت اعزامی از شاره‌زور عراق عنوان شد؛

انتقال تجربیات شهرداری سنندج به شمال عراق

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: در صورت نیاز می‌توانیم تجربیات خویش را در زمینه‌‌های مختلف فعالیت شهرداری به شمال عراق انتقال دهیم.

انتقال تجربیات شهرداری سنندج به شمال عراق
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی شیرزادی سه‌شنبه شب در دیدار هیئت شهرستان شاره‌زور سلیمانیه عراق با مسئولان کردستان در سنندج، اظهار داشت: شهرداری سنندج در زمینه شهرسازی توانمند و تمامی سیستم‌های آن از مرحله درخواست تا صدور پروانه به صورت رایانه‌ای انجام می‌شود.
به گفته معاون خدمات شهری شهرداری سنندج، شهرداری سنندج از کادری مجرب و متخصص برخوردار است که می‌تواند به نوعی در زمینه تامین نیروی انسانی و همچنین اعمال تجربیات در شمال عراق موثر واقع شود.
وی افزود: شهرداری سنندج با حرکت در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی و نیز تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری امسال به عنوان جهاد اقتصادی، از استفاده از آب شرب برای فضای سبز شهری صرف‌نظر کرده و با حفر چاه‌های نیمه عمیق آب این فضاهای سبز را تامین می‌کند.
شیرزادی همچنین از فعال شده کارخانه بازیافت زباله در سنندج خبر داد و گفت: فاز دوم این کارخانه در ماه گذشته فعال شده و اکنون روزانه 220 تن از مجموع 350 تن زباله شهر سنندج به کود تبدیل می‌شود.
وی مکانیزه کردن سیستم جمع‌آوری زباله و خرید سه دستگاه ماشین جاروب را یکی دیگر از اقدامات شهرداری سنندج خواند و تصریح کرد: با تحقق این مسئله حدود 50 تا 60 نیروی انسانی کاهش یافته است و این موجب کاهش هزینه‌های شهرداری و خدمت‌رسانی بیشتر می‌شود.
معاون خدمات شهری شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: مکانیزه کردن سطل‌های جمع‌آوری زباله، خرید ماشین جدول‌شور و الکترونیکی کردن ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری و واگذاری آن به بخش خصوصی از دیگر اقدامات شهرداری سنندج است.
شیرزادی گفت: ما آمادگی ارائه خدمات و انتقال تجربیات خود را در زمینه‌های مختلف فعالیت‌های شهرداری به استان سلیمانیه و شاره‌زور را داریم.
رئیس سازمان همیاری شهرداری‌های استان کردستان هم به دارا بودن 100 دستگاه ماشین‌آلات راهسازی در این سازمان اشاره و آمادگی خود را برای ارائه خدمات در زمینه اجرای پروژه‌های عمرانی و به ویژه راهسازی اعلام کرد.
فردین زمانی گفت: علاوه بر این، توانایی انتقال دانش فنی و مهندسی، تامین نیروی انسانی متخصص و مجرب و انجام فعالیت‌های بازرگانی در این سازمان وجود دارد که در صورت نیاز و اعلام آمادگی طرف عراقی زمینه این مهم را فراهم خواهیم کرد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول