اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گچساران:

بی‌نظمی تهدیدی برای مدیران اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه گچساران با تأکید بر رعایت نظم در فعالیت‌های مختلف، بی‌نظمی را تهدیدی جدی برای مدیران جامعه اسلامی دانست.

بی‌نظمی تهدیدی برای مدیران اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، حجت‌الاسلام سید فرج‌الله موسوی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی گچساران اظهار داشت: شرایط ساختارى هر جامعه و نحوه ارتباط و مناسبات افراد و کانون‏هاى مختلف اجتماعى متناسب با شرایط هر جامعه، در روند تحولات اجتماعى نقش تعیین کننده‏اى دارد.
امام جمعه گچساران و رئیس شورای فرهنگ عمومی گچساران تصریح کرد: شیوه‌های مدیریت تابعی از ارزش‌های حاکم بر بافت سازنده یک جامعه یا تمدن است.
موسوی با اشاره به لزوم هماهنگی مدیریت با شخصیت مردم جامعه افزود: چگونگی ماهیت عناصر تشکیل دهنده در جامعه، خود شیوه خاصی از مدیریت را اقتضا می‌کند.
وی ابراز داشت: با توجه به لزوم حاکمیت ارزش‌های الهی در سازمان‌های اسلامی ایران، لازم است تا شیوه خاص مدیریت اسلامی در آنها اجرا شود تا به تعالی انسانی به‌عنوان یکی از اهداف موفقیت‌های منحصر به فرد خود برسند.
موسوی خاطرنشان کرد: جامعه، سازمان و افرادی که در آن هستند اعتقادات، رسوم و ارزش‌های فرهنگی خاصی دارند که لازم است مدیریت در راستای ارزشی آن جامعه باشد.
امام جمعه گچساران بیان کرد: اصلاح و تجدیدنظر مستمر در سیستم‌ها و روش‌های انجام کار با توجه به پیشرفت علوم و فناوری امری اجتناب‏ناپذیر است.
موسوی با بیان اینکه تغییر سیستم‌ها باید متناسب با نیازهای افراد تغییر کند،گفت: در غیر این‌صورت سیستم پاسخگوی نیازهای جامعه نبوده و محکوم به زوال است.
وی قانون‎گرایی، توجه به قانون‌مندی و نیز ضابطه‎مند کردن عملیات اداری را از جمله راهکارهای بهبود مدیریت در ادارات و نظم‌بخشی به انجام امور اداری عنوان کرد.
موسوی تاکید کرد: این کارها باید با هدف افزایش اثربخشی و کارآیی و بهسازی و مدیریت بهره‎وری در دستگاه‌های دولتی، افزایش رضایت‌مندی در کارکنان و مردم، ارتقای سطح پاسخگوی مدیران و کارکنان ادارات و نهادها و نیز کاهش هزینه‎های عمومی و افزایش کیفیت انجام شود.
امام جمعه گچساران با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی خدمتگزار و پاسخگوی مردم هستند، اذعان داشت: ارائه خدمات به مردم به‌طور شفاف، مشخص، زمان‌مند و با کیفیت مطلوب لازمه فعالیت‌های نظام اداری است.
موسوی ارزیابی مستمر سطح رضایت‌مندی مردم از خدمات دولتی را مهم و مؤثر دانست و گفت: بی‌نظمی در ادارات و سازمان‌ها تأثیر منفی در فعالیت‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و دیگر زمینه‌ها دارد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول