اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد چالوس خبر داد:

برگزاری شعر علوی یادمان «ملاعلی فاخر» در چالوس

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چالوس با اعلام بخشی از برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری به مناسبت دهه ولایت در این شهرستان از برگزاری شب شعر علوی یادمان ملاعلی فاخر با حضور اساتید برجسته کشور خبر داد.

برگزاری شعر علوی یادمان «ملاعلی فاخر» در چالوس
محمد شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس بیان داشت: ویژه برنامه‌های دهه ولایت به مناسبت گرامیداشت روز عرفه و اعیاد قربان و غدیر خم در این شهرستان برگزار می‌شود.
وی عنوان کرد: برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاری بین‌المللی، برگزاری شب شعر علوی یادمان ملاعلی فاخر با حضور اساتید برجسته کشور و انجمن‌های شعر استانی و شعرای استان که در قالب اشعار بومی و محلی در مدح امیرالمومنین برگزار می‌شود بخشی از برنامه‌های ارشاد چالوس است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چالوس خاطرنشان کرد: جشن باشکوهی نیز به مناسبت دهه ولایت که با طرح سوال و اهدای جوایز نفیس همراه است از جمله برنامه‌های این دهه در چالوس است.
شریفی خاطرنشان کرد: ویژه برنامه روز ملی مازندران نیز با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در دستور کار قرار دارد و در هفته آینده در چالوس اجرایی می‌شود.
وی در پایان با اشاره به برکات عید سعید غدیر خم اذعان داشت: برنامه‌های دهه ولایت باید تاثیرگذار و پرمحتوا باشد و زمینه‌ای برای آگاهی مردم نسبت به امر ولایت فراهم کند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول