اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد شاهین‌شهر و میمه:

جشنواره ملی شعر کودک با برنامه‌های جنبی همراه است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: جشنواره ملی شعر کودک با برنامه‌های جنبی فراوان را در کنار خود دارد.

جشنواره ملی شعر کودک با برنامه‌های جنبی همراه است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی تمنایی پیش‌ازظهر امروز در نشست خبری که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: شاهین شهر علاوه بر میزبانی جشنواره شعر کودک در آبان ماه، میزبان همایش کشوری رباتیک در بهمن ماه نیز است.
وی 580 اثر رسیده به جشنواره ملی شعر کودک را شامل شعر و کتاب عنوان و بیان داشت: بخش‌های مورد داوری شامل شعر خردسال مقطع سنی 2تا 6 سال، شعر کودک مقطع سنی هفت تا 12 سال، کتاب شعر چاپ شده در سال 89 و موضوع ویژه کتاب و کتابخوانی، فرهنگ شهروندی و همچنین کودک شاعر است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: جشنواره ملی شعر کودک که 18و 19 آبان زمان برگزار می‌شود شامل برنامه‌های جنبی بسیاری است.
وی از افتتاح دبیرخانه دائمی جشنواره ملی شعر کودک خبر داد و تاکید کرد: پس از ایجاد دبیرخانه دائمی جشنواره ماهیانه جلساتی برای نقد و تحلیل وضعیت شعر کودک و تبدیل شاهین شهر به مرکز شعر کودک در کشور می‌شود.
تمنایی از دیگر برنامه‌های جنبی جشنواره به نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی مرتبط به کودکان اشاره و اضافه کرد: نشست هم اندیشی شعرای استان با شاعران کشوری با موضوع راه‌کارهای ارتقای شعر کودک پنج‌شنبه برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: نمایشگاه ویژه عروسک با لباس‌های محلی و تالار قصه خوانی و شعر غدیرانه با حضور کودکان پیش دبستانی در طی دو روز جشنواره و حضور شعرا به همراه اتوبوس شهروندی و گروه‌های نمایشی در 20 مدرسه است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با اعلام چاپ کتاب از جشنواره شعر کودک و توزیع در سراسر کشور تصریح کرد: برگزاری پنج کارگاه تخصصی نقد و بررسی اشعار با حضور معلمان و مربیان مدارس و طلاب حوزه‌های علمیه در فرهنگسرای اشراق، شهریار و شهروند از دیگر برنامه‌های این جشنواره است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول