اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی قم؛

نخستین انجمن شعر و ادب طلاب راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از راه‌اندازی نخستین انجمن شعر و ادب طلاب در استان قم خبر داد.

نخستین انجمن شعر و ادب طلاب راه‌اندازی شد
حجت‌الاسلام علی کمساری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: این مرکز در راستای استفاده مطلوب و بهینه از زبان تاثیرگذار هنر برای ترویج معارف و فرهنگ اسلامی اقداماتی را از سال‌های قبل در دستور کار خود قرار داده و در طول سال‌های گذشته به عنوان نخستین نهاد حوزوی ورود جدی را در این زمینه پیدا کرده است.
وی افزود: در سال جاری نیز با تغییر مدیریت دفتر تبلیغات اسلامی، فعالیت‌های هنری با نگاه جدیدتر و جدی‌تری کار خود را آغاز کردند که از جمله آنها می‌توان به ایجاد انجمن‌های هنری طلاب اشاره کرد.
رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تصریح کرد: با ایجاد واحد انجمن‌های فرهنگی هنری در دفتر تبلیغات اسلامی، شناسایی طلاب هنرمند، جذب و سازماندهی آنها برای تشکیل انجمن‌ها آغاز شد.
وی همچنین از راه‌اندازی نخستین انجمن شعر و ادب طلاب در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خبر داد و ادامه داد: به زودی مجمع عمومی این انجمن شکل خواهد گرفت و طلاب علاقمند فعالیت‌های خود را آغاز می‌کنند.
کمساری در عین حال بیان کرد: علاوه بر این انجمن‌های مختلف هنری و ادبی دیگری مانند انجمن داستان، شعر، فیلم، هنرهای تجسمی و خوشنویسی در مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی قم راه‌اندازی می‌شود.
به گفته وی، انجمن‌های ادبی و هنری محلی برای فعالیت طلاب هنرمند خواهد بود تا به این وسیله تبلیغ دین جذاب‌تر و پویاتر باشد و مردم به ویژه قشر جوان بیشتر جذب دین شوند.
رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم عنوان کرد: با ایجاد این انجمن‌ها، فضایی برای مشارکت فعال طلاب هنرمند و حلقه واسط بین جامعه هنری حوزوی و دفتر تبلیغات شکل خواهد گرفت.
وی اظهار امیدواری کرد: با شکل‌گیری انجمن‌های مختلف در این مرکز، شاهد آغاز دوره فعال و پویای هنر در مجموعه طلاب باشیم.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول