اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 40 خبرنگار؛

نمایندگی خانه مطبوعات شرق مازندران راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: با حضور اصحاب رسانه شهرستان‌های، بهشهر، نکا و گلوگاه، نمایندگی خانه مطبوعات شرق مازندران راه‌اندازی شد.

نمایندگی خانه مطبوعات شرق مازندران راه‌اندازی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، سه‌شنبه‌شب با شرکت 40 خبرنگار از رسانه‌های مکتوب و مجازی و با حضور رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات و هیئت همراه همچنین با حضور مدیران ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی سه شهرستان نکا، بهشهر و گلوگاه، نمایندگی خانه مطبوعات شرق مازندران به میزبانی شهرستان بهشهر آغاز به‌کار کرد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر در سخنانی از ضرورت ساماندهی خبرنگاران گفت و اینکه شرق مازندران هم ظرفیت‌های خاص خود را دارد که با راه‌اندازی نمایندگی خانه مطبوعات بتوانیم در پیشرفت و توسعه این بخش از استان بیشتر تلاش کنیم.
علی‌اصغر باباکوهی اشرفی با بیان اینکه خبرنگاران به‌عنوان رکن چهارم دموکراسی در کشور باید مورد حمایت و توجه قرار بگیرند، گفت: هدف ما از راه‌اندازی این مجموعه پایان دادن به دغدغه‌های خبرنگاران و هدفمندتر و رسمی‌تر شدن فعالیت‌های آنان است.
در ادامه، رئیس خانه مطبوعات مازندران با اشاره به وعده‌ای که به‌مناسبت روز خبرنگار در نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های شهرستان بهشهر اعلام کرده بود، خاطرنشان کرد: همکاری و تعامل خوبی بین مدیران سه شهرستان بهشهر، نکا و گلوگاه وجود دارد و بر آن شدیم تا نمایندگی خانه مطبوعات را در شرق مازندران همانند غرب استان داشته باشیم تا خبرنگاران بتوانند از ظرفیت‌ها و امکانات موجود استفاده کنند.
رستم دهقان با بیان اینکه فعالیت‌های خانه مطبوعات در چهار بخش مسکن، بیمه، درآمد و آموزش پیگیری می‌شود، تصریح کرد: همکاران ما در خانه مطبوعات بدون هیچ چشمداشتی برای حل مشکلات و دغدغه‌های خبرنگاران کار می‌کنند و مشکلات آنقدر زیاد است که شاید بخش بسیار کمی از آن حل شده باشد.
وی استفاده از فضاها و فرصت‌هایی که خانه مطبوعات در اختیار خبرنگاران می‌گذارد را مهم عنوان و خاطرنشان کرد: خانه مطبوعات مازندران به دور از نگاه‌های سیاسی و جناحی از امکانات موجود به سود اصحاب رسانه و برای آگاهی بخشی به افکار عمومی استفاده می‌کند.
به گزارش فارس، دفتر نمایندگی خانه مطبوعات مازندران در مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان بهشهر واقع است و برای گام نخست سه نماینده از شهرستان‌های بهشهر، نکا و گلوگاه کار خود را آغاز می‌کنند تا فعالیت‌های این خانه شکل بگیرد و انتخابات در خرداد ماه برگزار شود.
علی‌اصغر فتوحی از گلوگاه، بلال کشاورزیان از بهشهر و علی‌اکبر مقدسی از نکا در حال حاضر نمایندگان خانه مطبوعات در شهرهای شرق مازندران معرفی شدند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول