اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دشتی؛

مسابقات فوتسال قهرمانی سپاه آغاز شد

خبرگزاری فارس: مسابقات فوتسال قهرمانی بسیج سپاه امام صادق(ع)بوشهر صبح امروز در محل سالن فجر خورموج آغاز شد.

مسابقات فوتسال قهرمانی سپاه آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، در بازی افتتاحیه که بین تیم‌های بسیج دشتی و دلوار برگزار شد تیم بسیج دشتی موفق شد چهار بر سه بر بسیج دلوار فائق آید.
مسئول تربیت بدنی و ورزش سپاه دشتی با اشاره به برگزاری این مسابقات گفت: در این دوره از بازی‌ها هشت تیم از شهرهای کنگان، عسلویه، دشتی، دلوار، تنگستان، دشتستان، گناوه و بوشهر شرکت دارند و در دو گروه چهار تیمی به رقابت می‌پردازند.
حیدر حقیقت‌منش ادامه داد: بازی فینال اواخر هفته آینده با حضور مسئولان عالی رتبه سپاه استان در سپاه امام صادق(ع) بوشهر برگزار می‌شود.
وی افزود: به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش یک دوره مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی نیز در محل سپاه دشتی با حضور 70 تن از پرسنل کادر و وظیفه برگزار شد و به پنج نفر از منتخبان نیز هدایایی تقدیم شد.
مسئول تربیت بدنی و ورزش سپاه دشتی تصریح کرد: تربیت بدنی و ورزش از برنامه‌های مهم سپاه است و در این راستا مسابقات مختلف ورزشی را در رده‌های مختلف نیز برگزار کردیم.
وی بیان کرد: بسیجیان باید در راستای اهداف متعالی خود همواره ورزش را در دستور کار خود قرار داده و از آن غافل نشوند.
حقیقت‌منش افزود: با حمایت سپاه امام صادق(ع) مسابقات مختلف ورزشی در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود و این امر می‌تواند زمینه را برای حضور پرشور بسیجیان در برنامه‌های مختلف از جمله ورزشی فراهم کند.
وی گفت: آمادگی بدنی یکی از نیازهای مهم بسیجیان است تا در انجام ماموریت‌های مختلف بتوانند به خوبی وظایف خود را انجام دهند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول