اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گرگان صورت می‌گیرد؛

برگزاری دومین المپیاد ورزشی سراسری دانشجویان نخبه کشور

خبرگزاری فارس: معاون فنی برگزاری المپیاد ورزشی نخبگان کشور گفت: دومین المپیاد ورزشی سراسری دانشجویان نخبه کشور با حضور 50 دانشگاه از سراسر کشور در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار می‌شود.

برگزاری دومین المپیاد ورزشی سراسری دانشجویان نخبه کشور
رحیم شریف ظهر امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: کمیته ورزش‎های همگانی با این نگاه که ورزش همگانی سالم، سهل‎الوصول و ارزان موجب بالا بردن توان جسمانی افراد است، رشته‎هایی را طراحی کرده که همه افراد بتوانند در این مسابقات شرکت کنند.
وی با بیان اینکه هدف از این مسابقات قهرمانی نیست، تصریح کرد: به دنبال این هستیم که رشته‌هایی که موجب نشاط در بین دانشجویان  می‌شود را طراحی کنیم‌ و هدف از این مسابقات قهرمانی نیست بلکه ایجاد یک رابطه مثبت بین نخبگان جامعه و مقوله ورزش است.
معاون فنی برگزاری المپیاد ورزشی نخبگان کشور با اشاره به برنامه‎های این المپیاد ورزشی خاطرنشان کرد: در کنار این فعالیت‎ها مسئولان ورزش یک سری فعالیت‎های فرهنگی را هم برنامه‎ریزی کردند همچینی کمیته برگزاری یک دوره مسابقات به عنوان خلاقیت‎های فردی را نیز در دستور کار دارد که مقرر شده در روز 12 آبان بین داوطلبان برای کشف و رشد خلاقیت فردی برگزار شود و مطمئنا این سری از مسابقات به شور و نشاط این المپیاد کمک زیادی خواهد کرد.
شریف با اشاره به اینکه نخبگان به عنوان یک سرمایه ملی برای کشور محسوب می‎شوند، اظهار کرد: نخبگان قطعا به عنوان مسئولان آینده کشور و یک سرمایه ملی محسوب می‎شوند که هر چقدر بر بالندگی و رشد این قشر سرمایه‌گذاری کنیم مطمئنا یک سود ملی خواهد بود.
دومین المپیاد سراسری نخبگان از 11 آبان تا 13 آبان ویژه پسران و 18 تا 20 آبان ماه ویژه دختران در دانشگاه منابع طبیعی گرگان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول