اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول واحد استعدادیابی کانون پرورش استعداد پژوهشگری طلاب:

الگوی سنجش استعدادهای پژوهشگری طلاب تدوین می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول واحد استعدادیابی کانون پرورش استعداد پژوهشگری طلاب از تدوین الگوی سنجش استعدادهای پژوهشگری طلاب در آینده خبر داد.

الگوی سنجش استعدادهای پژوهشگری طلاب تدوین می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام مهدی طهماسبی سه‌شنبه شب در مراسم آیین‌ افتتاح کانون پرورش استعداد پژوهشگری طلاب که در ساختمان شماره چهار معاونت پژوهشی حوزه برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های کانون پرورش استعداد پژوهشگری طلاب اظهار کرد: این کانون به دنبال ایجاد فضایی مناسب برای طلاب مستعد است تا آنها بتوانند با گذراندن کلاس‌ها، کارگاه‌ها و دوره‌های کارورزی مهارت‌های لازم را به دست آورند.
وی خاطرنشان کرد: مطالعه الگوی سنجش استعداد پژوهشگری به منظور طراحی و اعتباربخشی برنامه شکوفایی استعداد پژوهشگری انجام شده است.
مسئول واحد استعدادیابی کانون پرورش استعداد پژوهشگری طلاب ادامه داد: طراحی الگوی سنجش استعداد پژوهشگری به دلیل اختصاص نیافتن اعتبار لازم به طور کامل تکمیل نشده است.
وی تاکید کرد: ما به دنبال پرورش استعدادهای پژوهشگری هستیم تا طلاب پژوهشگر، شغل خود را پژوهش بدانند.
طهماسبی با اشاره به شناسایی استعدادها گفت: آمادگی طلاب و تربیت پژوهشگر قابل تشخیص و مدیریت است که با امکان‌سنجی‌هایی می‌توان این مسیر را کنترل کرد.
وی با بیان اینکه استعداد پژوهشگری را می‌توان تشخیص و پرورش داد، عنوان کرد: استعداد ترکیبی از توان، گرایش و قابلیت است و استعداد پژوهشگری علاوه بر تاثیرپذیری از شرایط و فضای پیرامون، متاثر از ویژگی‌های روحی، روانی و شخصیتی فرد است.
مسئول واحد استعدادیابی کانون پرورش استعداد پژوهشگری طلاب با اشاره به برنامه شکوفایی گفت: این برنامه از سه بخش آموزش، سنجش و مشاوره و پرورش و سلامت پژوهشی تشکیل شده است.
وی تصریح کرد: کانون پرورش استعداد پژوهشی طلاب محلی برای اجرای برنامه شکوفایی استعداد پژوهشی است.
مسئول واحد استعدادیابی کانون پرورش استعداد پژوهشگری طلاب تصریح کرد: سه مرحله مشاوره در طول سال تحصیلی داریم که جلسات مشاوره بر اساس نیاز طلاب و مباحث ضروری برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: پس از آنکه طلاب به جایگاه پژوهشی مناسبی رسیدند به مراکز پژوهشی نیازمند طلاب پژوهشگر معرفی می‌شوند.
طهماسبی خاطرنشان کرد: کانون پرورش استعدادهای پژوهشگری طلاب بستری است برای طلابی که نیازمند منابع و رفاه بیشتر برای ارائه فعالیت پژوهشی هستند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول