اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران:

طلاب باید منویات رهبر انقلاب را مطالبه کنند

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران خواستار انگیزه‌بخشی به طلاب به منظور مطالبه منویات مقام معظم رهبری شد.

طلاب باید منویات رهبر انقلاب را مطالبه کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، محمود خالقی با اشاره به پیش‌نیازهای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه پژوهش تصریح کرد: یکی از این پیش‌نیازها انگیزه‌بخشی به طلاب برای مطالبه منویات مقام معظم رهبری است.
وی خواستار تغییر نگرش نسبت به مقوله پژوهش شد و این امر را یکی از پیش‌نیازهای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه پژوهش برشمرد.
معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران خاطرنشان کرد: در این راستا باید به گونه‌ای عمل شود که وضعیت بودجه و امکانات پژوهش، متناسب با مطالبات باشد.
وی یکی دیگر از پیش‌نیازهای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه پژوهش را ایجاد وحدت رویه در فعالیت‌های پژوهشی حوزه برشمرد و اضافه کرد: انتظار می‌رود که تصمیم‌گیرندگان پژوهشی مجموعه‌های اصلی حوزوی یعنی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برادران و خواهران، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و جامعة المصطفی العالمیه هر ماه یا هر فصل یک بار گردهم آیند، برنامه‌های خود را ارائه کنند، از نظرات کارشناسی یکدیگر استفاده ببرند و تقسیم کار کنند.
خالقی از اهتمام بیشتر شورای عالی حوزه‌های علمیه به امر تحول در پژوهش به عنوان یکی دیگر از پیش‌نیازهای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه پژوهش یاد کرد و افزود: در این زمینه بخش‌های زیرمجموعه و کارشناسی شورای عالی حوزه‌های علمیه از اهمیت بیشتری برخوردارند و این بخش‌ها باید نسبت به امر پژوهش اهتمام بیشتری بورزند.
وی ادامه داد: اگر قرار باشد مراکز حوزوی و مجریان نسبت به مطالبات پاسخگو باشند، باید به امور کارشناسی و برنامه‌های پیشنهادی آنها توجه بیشتری داشت.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول