اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی‎هاشم(ع):

گفتمان امام(ره) گفتمان اصلح برای عرضه به دنیاست

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم(ع) گفت: بهترین، سالم‌ترین و صحیح‎ترین گفتمان برای حضور در عرصه داخلی و خارجی کشور، گفتمان امام خمینی(ره) است.

گفتمان امام(ره) گفتمان اصلح برای عرضه به دنیاست
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، قاسم میراحمدی بعدازظهر امروز در جمع فرماندهان، مسئولان، نیروهای کادر و وظیفه سپاه ناحیه اردل، اظهار داشت: ولایت فقیه اساس و جوهره حکومت اسلامی و عامل وحدت امت اسلام است.
 وی با بیان آیه مبارکه 64 سوره نحل، ادامه داد: در این آیه یکی از فلسفه‏های بعثت پیامبر بیان شده است، تا روشن شود که اگر اقوام و ملت‏ها، سلیقه‏های شخصی خود را کنار بگذارند و به آموزه‎های پیامبران عمل کنند، زمینه برای رفع اختلافات مهیا می‌شود.
میراحمدی اضافه کرد: در نظام ولایی، جایی برای دشمنان وحدت مسلمین وجود ندارد و همه باید در مسیر اسلام ناب محمدی(ص) و مصلحت آحاد امت اسلام گام بردارند.
معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم(ع) در ادامه  با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بصیرت و ولایتمداری، شرط لازم برای انتخاب شوندگان است و همه انتخاب کنندگان نیز باید با هوشیاری به کاندیدای اصلح که جامع شرایط انقلابی و ولایی است رای دهند، چراکه در پیشگاه خداوند متعال در برابر رأیی که می‎دهند، مسئول هستند.
وی با تأکید بر اینکه قرارگرفتن تحت لوای ولایت، برای تمامی احزاب، گروه‎ها و فعالان سیاسی وحدت آفرین است، گفت: بهترین، سالم‌ترین و صحیح‎ترین گفتمان برای حضور در عرصه داخلی و خارجی کشور، گفتمان امام خمینی (ره) است.
میراحمدی اضافه کرد: ملت با بصیرت و آگاه، خواهان نمایندگان دلسوز، مدیر، مدبر و تابع ولایت هستند تا بتوانند به آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی جامه عمل بپوشانند.
وی برحفظ آرامش و ایجاد وحدت رویه نیروهای انقلاب در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و افزود: انقلاب، عزت و غرور ملی، متکی به حمایت و همراهی مردم است و مردم این همراهی، همگامی و همدلی را در صحنه‌های مختلف به اثبات رسانده‌اند.  
معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم(ع) با تشریح رویدادهای روز و موج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه، افزود: به یاری خدا، با بصیرت جوانان مومن و انقلابی کشورهای اسلامی و به برکت خون هزاران شهید انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، زمینه تشکیل حکومت جهانی اسلام مهیا می‌شود.
انتهای پیام‌/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول