اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهزیستی کشور مطرح کرد:

اولویت اصلی سازمان بهزیستی؛ پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

خبرگزاری فارس: معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور تلاش برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را مهم‌ترین اولویت این سازمان توصیف کرد.

اولویت اصلی سازمان بهزیستی؛ پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ بعد از ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید اداره کل بهزیستی استان البرز در این شهرستان برگزار شد.
در این مراسم که با حضور معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور برگزار گردید، ضمن تقدیر از تلاش‌های سید قباد وزیری سرپرست سابق اداره کل بهزیستی این استان مرتضی مکاریان به عنوان مدیرکل جدید اداره فوق منصوب شد.
در این مراسم، معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور طی سخنانی با تاکید بر اینکه به جای مقابله با آسیب‌های اجتماعی باید راهکارهای پیشگیرانه در اولویت قرار گیرد، گفت:
فراهم کردن شرایط مناسب زندگی به ویژه برای جوانان عامل اصلی مهار آسیب‌های اجتماعی است.
علی محمد زنگانه تاکید کرد: امروز جوانان ما مهمترین نیازهای خود را در اشتغال و مسکن می‌بینند و در صورت رفع این مشکل بیکاری و ایجاد مسکن برای جوانان، به طور قطع ‌آسیب‌های اجتماعی در کشور کنترل خواهد شد.
وی افزود: وظائف بهزیستی به طور کامل شفاف است و برای رفع مشکلات افراد پوشش نیازمند حمایت و تلاش دستگاه‌های مسئول با بهزیستی هستیم.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود اولویت بهزیستی را پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مشاوره به متقاضیان عنوان کرد و گفت: هدف ما از انجام این دو مسئولیت مهم ارتقاء کیفیت زندگی خانواده‌ها است تا از آسیب‌های موجود در جامعه در امان باشند.

مسئولان بهزیستی پاسخگوی مردم و رسانه‌ها باشند

زنگانه اظهار داشت: یکی از مواردی که در افزایش خدمت‌رسانی هر نهادی موثر بوده، انتقادهای مصلحانه‌ است و مسئولان بهزیستی باید با اشتیاق از انتقادها استقبال کنند.
وی تاکید کرد: اگر مردم و یا رسانه‌ها انتقاد به حقی را بیان کردند، همه ما مسئولیت داریم که برای رفع اشکالات تلاش کنیم، بنابراین نباید به انتقادهای مردمی بی توجه باشیم.
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: مسئولان بهزیستی در سراسر کشور باید پاسخگوی عملکرد خود باشند و به طور مدیر پاسخگو اداره خود را به بهترین شکل هدایت و راهبری خواهد کرد.
زنگانه در پایان اظهار امیدواری کرد تا با تلاش مدیران و کارکنان بهزستی، افراد زیرپوشش این سازمان از خدمات لازم بهره‌مند گردند.
لازم به توضیح است، مرتضی مکاریان پیش از این انتصاب به سمت مدیرکل بهزیستی استان البرز جانشین مدیرکل حوزه ریاست سازمان بهزیستی کشور و معاون مدیرکل دفتر شبه خانواده این سازمان بوده است.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول