اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زنجان تاکید کرد:

ارائه راهکار برای حضور دانشجویان در راهپیمایی 13آبان

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت زنجان گفت: ضروری است راهکارهای لازم برای حضور منسجم و گسترده دانشجویان در راهپیمایی 13 آبان امسال را اتخاذ شود.

ارائه راهکار برای حضور دانشجویان در راهپیمایی 13آبان
حجت‌الاسلام منصور فرجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: در چند سال اخیر یکی از شایعاتی که در محافل جهانی مطرح است رویگردانی مردم از انقلاب و عدم حضور در راهپیمایی‌ها و مراسم‌های مختلف است.
وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی‌های مختلف و صحنه‌های انقلاب اسلامی خط بطلانی بر همه توطئه‌های جهانیان کشیده است، ادامه داد: استقبال بی‌نظیر مردم کرمانشاه از مقام معظم رهبری عاملی قدرتمند و نشانه‌ای بی‌شائبه از حمایت مردم از انقلاب اسلامی، آرمان‌ها و اهداف آن بود.
امام جمعه موقت زنجان یادآور شد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی حمایت از ارزش‌های انقلاب بوده و مایه ناامیدی دشمنان اسلام و خنثی شدن توطئه‌های آنان محسوب می‌شود.
وی بر لزوم حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز 13 آبان تاکید کرد و افزود: حمایت و حضور مردم در صحنه‌های مختلف موجب موفقیت نظام و ادامه روند حضور مقتدرانه در عرصه‌های بین‌المللی است که این امر نشان دهنده صدور انقلاب به جهان است.
فرجی بیان کرد: امام خمینی (ره) به عنوان چهره مذهبی و سیاسی مقتدر در بین نظام‌های جامعه همواره مورد توجه مردم کشور بوده و بسیاری از مردم جهان نیز علاقمند امام راحل بودند.
وی با اشاره به حضور امام خمینی (ره) در صحنه‌های مبارزه علیه نظام‌های استبدادی و استکباری از وی چهره‌ای به یاد ماندنی در عرصه مبارزات جهانی ساخت و به ادامه روند انقلاب کمک شایانی کرد.
امام جمعه موقت زنجان کاپیتولاسیون را که مایه تحقیر مردم کشور بود را از افکار بلند امام عنوان کرد و گفت: مردم با حضور در عرصه سیاسی جامعه ندای اسلام و انقلاب را به خوبی به گوش جهانیان رساندند و جهانیان را با اهداف انقلاب آشنا کرند.
وی گفت: صدای انقلاب با هوشیاری امام راحل به مردم جهان ارائه شد و مردم با تبعید امام راحل فهمیدند که نیاز به رهبری مقتدر برای حضور در صحنه‌های جهانی داشته و این رهبر دینی است که انقلاب را اهدایت می‌کند.
فرجی ارزش رهبری واحد، ارتباط بین دین و سیاست و آشنایی با فرامین و راه امام را از رمزهای پیروزی انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی حضور رهبر مذهبی در برنامه‌ریزی‌های سیاسی به خوبی روشن شد و مردم جهان به این امر آگاهی یافتند.
وی یادآور شد: استکبار جهانی می‌خواست با تبعید امام خمینی (ره) با نجف و ارتباط ایشان با علمای نجف وی را از انقلاب و مردم دور سازند که توطئه‌های دشمنان خنثی شده و این امر نتوانست حضور امام را تحت‌الشعاع قرار دهد.
امام جمعه موقت زنجان تصریح کرد: درس عظمت امام موجب شد که نه تنها انقلاب اسلامی در حاشیه قرار نگیرد، بلکه فرهنگ‌سازی مناسبی برای صدور انقلاب و آمادگی مردم جهان برای شورش در مقابل دشمنان نظام شد.
وی یادآورشد: مقارن شدن 13 آبان امسال با جنبش بیداری اسلامی و مراسم برائت از مشرکان در حج ابراهیمی، اهمیت برگزاری پر شور راهپیمایی را مضاعف می‌کند.
حجت‌الاسلام فرجی بر ضرورت هماهنگی دستگاه‌ها و برنامه‌ریزی منسجم برای گرامیداشت این ایام تاکید کرد.
امام جمعه موقت زنجان با تاکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی و دعوت از اقشار مختلف مردم به ویژه دانش‌آموزان برای شرکت در مراسم امسال، حضور مردم در راهپیمایی را مهم ارزیابی کرد.
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش نقش مهمی در اجرای منظم برنامه‌‌ها دارد، افزود: ضروری است راهکارهای لازم برای حضور منسجم و گسترده دانشجویان در راهپیمایی 13 آبان امسال را اتخاذ شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول