اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی گناباد:

هویت شیعه به غدیر، عاشورا و روز ظهور امام زمان است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد گفت: هویت شیعه به غدیر، عاشورا و زمان ظهور امام زمان(عج) است.

هویت شیعه به غدیر، عاشورا و روز ظهور امام زمان است
به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، حجت‌الاسلام عباسعلی فاطمی ظهر امروز در جلسه ستاد غدیر که در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد اظهار داشت: هویت شیعه به غدیر، عاشورا و روز ظهور امام زمان است.
وی با اشاره به برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی گناباد در این ایام گفت: برای انسجام و پرمحتوا کردن برنامه‌های هفته ولایت باید تلاش کرد.
فاطمی افزود: اعزام مبلغ و سخنرانی، اهدای جوایز، اعزام سخنران به مدارس و افتتاح خانه عالم روشناوند از جمله برنامه‌های این هفته است.
وی ادامه داد: برگزاری جلسات انس با قران کریم، برگزاری جشن شب عید غدیر در مصلی با دعوت ویژه از سادات، برگزاری دوره دو روزه امامت، ولایت ویژه روحانیت، کلنگ‌زنی مسجد الغدیر، برگزاری شب شعر و جنگ شادی و برگزاری مسابقه مقاله‌نویسی از دیگر برنامه‌های این هفته است.
امام جمعه گناباد نیز در ادامه با بیان اینکه پیامبر اکرم مسیر جاهلیت را تغییر داده است، افزود: امروز در شتاب علمی جمهوری اسلامی ایران رتبه اول است و این موفقیت‌ها از برکت وجود مقام معظم رهبری و تدابیر ایشان است.
حجت‌الاسلام حسن صادقی نسب با بیان اینکه اصل و اساس ولایت و امامت است، افزود: بحث اصلی ولایت است که هم اجر دنیا و هم آخرت را در آن است.
وی ادامه داد:در زمان امام عصر علم  25 برابر افزایش پیدا می‌کند و تمام جهان را به سوی کمال رهبری می‌کند.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول