اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد:

ستاد طرح‌های نوین در یزد راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از راه‌اندازی طرح‌های نوین در یزد خبر داد.

ستاد طرح‌های نوین در یزد راه‌اندازی شد
محمدمهدی زارع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد با اشاره به برگزاری جشنواره ملی ایده‌های برتر در استان یزد اظهار داشت: برگزاری این جشنواره مسیر جدیدی را در پیش روی کارآفرینان و سرمایه گذاران خواهد گشود.
وی افزود: برگزاری جشنواره ملی ایده‌های برتر در حقیقت ظهور و نمایش چکیده‌ای از فکرهای نو و خلاق و ایجاد مسیری جدید در پیش روی کارآفرینان و سرمایه‌گذاران است.
زارع با بیان اینکه جشنواره ملی ایده‌های برتر بیشتر مخاطبان خود را پوشش می‌دهد، خاطرنشان کرد: در این جشنواره باید راهکارهای اجرایی کار به دقت اندیشیده و پیاده‌سازی طرح‌ها و ایده‌ها به روشنی و همه‌جانبه تبیین شود.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت با تاکید برپیاده‌سازی ایده‌ها اظهار امیدواری کرد: جشنواره ملی ایده‌های برتر کارآفرینانی را که حرکتی نو در مسیر سرمایه‌گذاری را پیگیری می‌کنند، علاقمند کند و ایده‌ها به سمت تجاری‌سازی و تولید انبوه هدایت شوند.
زارع با تاکید بر نقش برگزاری چنین جشنواره‌هایی در تجاری‌سازی ایده‌ها ادامه داد: افرادی که طرح‌ها و ایده‌های جدیدی را در ذهن خود دارند و آن را به صورت پایلوت آماده کرده‌اند، باید ایده خود را در جشنواره به گونه‌ای تبیین کنند تا دورنما و آینده فنی و اقتصادی طرح برای سرمایه‌گذار به روشنی تببین و کارآفرینان طالب سرمایه‌گذاری در این طرح‌ها شوند.
وی همچنین با اشاره به قابلیت‌ها و محدودیت‌های استان یزد گفت: یزد استانی کم‌آب است و از صنایعی کم‌آب‌خواه که کمترین آلایندگی را داشته باشند، استقبال می‌کند، بنابراین در این جشنواره طرح‌ها و ایده‌هایی که دارای این ویژگی‌ها باشند، مورد توجه جدی مسئولان استان است و می‌تواند چرخ صنعت استان را به حرکت درآورد و در عین حال مشکلات آلودگی را نداشته باشد.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت با تبیین ویژگی‌های ایده‌ها و طرح‌ها نو نظیر کم‌آب‌خواهی و آلایندگی پایین ادامه داد: حمایت خاص از جشنواره ملی ایده‌های برتر از وظایف مسئولان استان و بخش صنعت است.
وی با بیان اینکه ستاد طرح‌های نوین با هدف حمایت از فناوری‌های جدید در استان تشکیل شده است، افزود: این ستاد با توجه به جدیت استان در حمایت از فناوری‌های نو به عنوان نخستین ستاد استانی کشور در یزد تشکیل شده است و برای افرادی که خواهان تولید انبوه و تجاری‌سازی ایده‌ها هستند، می‌تواند کمک کار باشد.
زارع با اعلام حمایت از جشنواره ملی ایده‌های برتر اظهار داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت آماده اعلام فراخوان و دعوت از کارآفرینان و صنعتگران برای بازدید از جشنواره است و به طور قطع چنین بازیدهایی زمینه‌های تجاری سازی ایده‌ها را فراهم می‌کند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول